“Cadeau aan mijn partner ”
Beoordeling van Musical Soldaat van Oranje

Musical Soldaat van Oranje
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 dingen om te doen in Katwijk
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al van vele gehoord maar nu zelf mogen aanschouwen.
Een van de beste musicals voor mij van de laatste 30 jaar.
Wat je allemaal ziet ga ik niet omschrijven maar nieuwigheden te over.
Een pluim voor de choreografie, zangers, zangeressen etc.etc.etc.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bijzondere locatie vliegveld Valkenburg met veruit het meest indrukwekkende decor dat ik ooit ben tegengekomen bij een musical. Ronddraaiend en super mooi en realistisch gemaakt. Acteer werk is super, muziek en zang idem. Waarom dan maar 4 sterren? Af en toe had het tempo of de spanning wat hoger gemogen of simpelweg meer energie in t verhaal. Je bent ruim 3,5 uur onder de pannen dus concentratie verslapt wel eens...

23 mei 2018 beoordeeld

Helaas hebben wij niet de goede ervaring van heel veel anderen. Decor en zaal prachtig. Uitvoering cast echter heel slecht. Het verhaal kwam totaal niet over. Emotieloos! Geluid, muziek en zang nauwelijks hoorbaar. Uit alle enthousiaste verhalen en het feit dat productie al zo lang draait denken wij dat dit een incidenteel slechte avond was. Maakt het voor ons niet minder spijtig! Wij kunnen deze musical helaas niet aanbevelen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren de musical 'Soldaat van Oranje' bezocht. Een prachtig spektakel op een perfecte locatie. Door het verhaal en de entourage (half rond podium en draaiende zaal) niet te vergelijken met andere musicals. De aankomst van Wilhelmina met de open wand en zicht op het vliegveld...alsof je er echt bij was. Spectaculair, aangrijpend en ontroerend...we hebben een bijzondere avond gehad.

Bekijk meer beoordelingen
11 mei 2018 beoordeeld

Zeer indrukwekkende musical waarbij je heen en weer gaat tussen de schitterende en levendige decors. Een musical die anders is dan anderen maar waar je zeker geweest moet zijn

Reizigers die Musical Soldaat van Oranje bekeken, bekeken ook

In Musical Soldaat van Oranje geweest? Deel je ervaringen!