“lekker maar heel veel”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 november 2017 beoordeeld

Gewoon weer eens trek in een avondje De Griek, wat was het druk op deze zaterdag avond, door de wat slechtere akoestiek komen dan de geluiden erg hard op je af. Maar we zijn er voor het eten en dat was weer prima zoals eigenlijk altijd. Alleen denken we erover om de volgende keer maar geen voor gerecht meer te nemen zodat we het heerlijke hoofd gerecht eens op kunnen. Wat is dat lekker zo´n stoofpotje van lamsvlees maar ook wel erg veel, maar ja beter dan dat je daarna nog een patatje moet gaan halen.
Gastvrijheid als vanouds, service door de drukte wat minder maar dat kwam later wel weer goed.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

met mijn dochter grieks gegeten!
onze 1e x...maar erg goed bevallen!
de eigenaar is enorm vriendelijk evenals het verdere personeel.
een goede menukaart veel keus en wat je krijgt..is veel en lekker!
kortom..een aanrader dus!

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren best wel vroeg, rond 17.15u. We bestelden een heerlijke vleesschotel en een zalmschotel. Allebei waren ze heerlijk, mals, goed gekruid, gaar en warm. Alle bijgerechten waren heerlijk. Niet te veel maar ook zeker niet te weinig. De bediening was vriendelijk en niet opdringerig. De bekende naar-wens-vraag werd geen 10 keer gesteld, kortom, we hadden niet non-stop meekijken en - luisteraars. Ook dit was correct. Ook het toetje, ijs en fruit, was heerlijk.
De rekening was prima. 55 euro voor twee drankjes, 2 heerlijke hoofdmaaltijden en 2 toetjes vind ik niet duur. Kortom...wat ons betreft absoluut een aanrader,

11 oktober 2017 beoordeeld

lekker eten in een gezellig restaurant. wel reserveren het is vaak druk. Restaurant ligt midden in het dorp parkeren is direct bij het restaurant wat lastig maar in de directe omgeving is er voldoende parkeerplaats.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met zijn tweeën gegeten, zeer vriendelijk personeel, hier kunnen meer restaurants een voorbeeld aan nemen

Reizigers die De Griek bekeken, bekeken ook

In De Griek geweest? Deel je ervaringen!