“Geweldige lunch”
Beoordeling van Strandpaviljoen Zee en Zon

Strandpaviljoen Zee en Zon
Geclassificeerd als nr. 31 van 72 Restaurants in Katwijk
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte plek op het strand van Katwijk. Direct uit de parkeergarage te bereiken. Vriendelijke bediening met oog voor detail. Lekker gegeten hete kip en geitenkaas salade. Goede porties een plek voor de eeuwigheid top

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer in de avond wat willen gaan drinken, maar werden beide avonden binnen geweigerd, we mochten alleen buiten zitten. Helaas vonden wij dat te koud. Terwijl er binnen genoeg plek was. Niet gastvrij...

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie zonnige (maar nog frisse) vrijdag avond In begin mei, na een bezoek aan de keukenhof (20km) zijn we naar de mooie Boulevard van Katwijk aan Zee gereden. De eerste indruk van het restaurant is goed. Mooie duurzame materialen en een moderne afwerking. De personele organisatie maakt vanaf het begin een wat ongeorganiseerde indruk. Deuren naar opberghokken staan open. Er is veel personeel (veelal meisjes) en ze zijn vriendelijk. De kaart is beperkt maar heeft (net) voldoende keuze en is schappelijk geprijst. Ik ging voor 2!! Zeetongen voor
€29,50?? maar was wat Teleurgesteld in de maat (zie foto).. alhoewel wat “mager” smaakte ze goed. De korst was echter zo krokant dat het erop leek alsof ze even in frituur waren geweest alvorens ze
(volgens de kaart) in boter waren afgebakken? De presentatie was fantasieloos (zie foto). Als extra Garnituur werden frietjes (ok), gebakken aardapoel (helemaal doorbakken en zacht!) en wat sla in 3 bakjes geserveerd (zie foto). Waarom geen 1 aardappel én een groente bakje? (die werden zeer minimaal geserveerd op het bord) .
Mijn partner had een vis salade. Verse gerookte zalm en paling en Hollandse garnalen, op een zeer ruim bed van ice-berg salade. En dat is nou weer jammer.. die combinatie past (volgens ons) niet. Gebruik dan een mix salade óf een frisée met wat meer smaak. De dressing was heel zuinig (beter seperaat serveren).
Er is goed nagedacht over de inrichting en het menu maar nu nog de executie!
We hebben meer dan 5 verschillende meisjes aan onze tafel gehad? Vriendelijk maar niet persoonlijk; probeer personeel in wijken/tafels in te Delen; dat geeft veel meer rust. Spendeer wat meer tijd aan de presentatie en het garnituur van de gerechten. De overall experience is ok maar het restaurant heeft, in onze ogen, een ervaren manager nodig die dagelijks de puntjes op de “I” zet.
Er zit veel potentie in dit leuke restaurant en wij Hopen dat “Zon en Zee” inspiratie haalt uit deze, goed bedoelde, recentie om een nog betere prijs/kwaliteit/service te leveren, suc6..
Wij Komen binnenkort graag nog eens kijken..

30 april 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, snelle maar wel rommelige bediening. Eten wel iets onder de maat en een beetje fantasieloos gepresenteerd. De sliptong was duidelijk te lang warm gehouden en niet echt lekker en de gebakken aardappeltjes waren te ver doorgebakken. Kortom met een beetje meer inspanning vooral in keuken zou dit een prachtig restaurant kunnen zijn.

27 april 2018 beoordeeld

Zeer mooie strandpaviljoen. Zeer net personeel en bediening vlot. Lekker gegeten. Aanrader. Alles mooi schoon.

Reizigers die Strandpaviljoen Zee en Zon bekeken, bekeken ook

Katwijk, Zuid-Holland

In Strandpaviljoen Zee en Zon geweest? Deel je ervaringen!