TripAdvisor

“Matig gegeten”
Beoordeling van Brasserie Buitenhuis

Brasserie Buitenhuis
Geclassificeerd als nr. 14 van 82 Restaurants in Katwijk
Beschrijving: Brasserie Buitenhuis is ouderwets genieten. Even écht tijd hebben voor elkaar. Voel je de hele dag welkom en vrij om te bestellen wat je maar wilt. Ontbijt, middageten, een sapje, lekker glas wijn of speciaalbiertje, avondeten of gewoon alleen even een huisgemaakt taartje voor bij de openhaard of op ons terras. Wat hebben we een prachtig uitzicht hè? Breng een bezoek aan Paul's Boutique, eet wat de pot schaft of geef een onvergetelijk feest. Voor iedereen een buitenhuis, dat is het idee! Zien we je snel?
14 september 2019 beoordeeld

Ambiance is leuk en gezellig echter bediening en kwaliteit van het eten is matig. Het hoofdgerecht werd onvolledig geleverd en bij bestelling is niet gevraagd welke mate van doorbakken gewenst werd. Groenten maar net bijtgaar. Bij het aangeven van deze opmerkingen werd niet adequaat gereageerd door de bediening helaas. Kortom de prijs niet waard

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ik kan niet anders zeggen. Vooraf de gamba's en als hoofdgerecht de tonijnsteak. Alkes binnen ren superrelaxte sfeer en bediening

27 augustus 2019 beoordeeld

Samen met mijn beste vriend heb ik hier geluncht en de tijd daarvoor genomen, op een prachtige, snikhete dag, onder een grote parasol. Beiden namen we salades; een goedgevulde Ceasar Salad (met veel kip) en mijn vriend een vissalade (met veel garnalen). Het smaakte uitstekend en de porties waren meer dan voldoende. De witte huiswijn en de andere drankjes, begeleid door een grote fles kraanwater (het was echt heel warm) zorgden ervoor dat er ook genoeg in de maag binnenstroomde. Het terras was drukbezet, maar niet hectisch, mede doordat er voldoende bediening rondliep. De service was snel, vriendelijk en met een glimlach, zoals het hoort. Een aangenaam verpozen bij een mooie zaak (veel hout); zeker voor herhaling vatbaar.

9 augustus 2019 beoordeeld

Het Buitenhuis ligt aan het Valkenburgse meer en heeft een heerlijk groot terras, ook binnen zit je goed, de inrichting is trendy!
Wij gaan er vaak even iets drinken of lunchen.
De bediening is vlot en service gericht, de menukaart is niet standaard, je kunt er leuke aparte gerechten eens uit proberen,
Voor vegetariërs is er ook voldoende keus, ook de borrelhapjes en snacks zijn heerlijk!
Pluspunt is de enorme parkeerplaats, "minpuntje" bij een beetje redelijk weer kan je het beste even reserveren. Er zijn vaak feesten en partijen waardoor grote gedeeltes van het terras niet beschikbaar zijn.

7 augustus 2019 beoordeeld

Opdringerig personeel.Wel vriendelijk.
Kwaliteit ronduit slecht.Zeer beperkte kaart.Eten wordt geserveerd op een vieze plank.prijs/kwaliteit verhouding slecht.

Reizigers die Brasserie Buitenhuis bekeken, bekeken ook

Katwijk, Zuid-Holland

In Brasserie Buitenhuis geweest? Deel je ervaringen!