Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Boswandeling

Heerlijk, zoals een boswandeling hoort te zijn. Vlakbij parkeren en als afsluiter een warm drankje ... meer lezen

Beoordeeld op 20 november 2019
989suzannez
Alphen aan den Rijn, Nederland
via mobiele applicatie
Heerlijk spelen

Het Panbos is heerlijk om te spelen. Fijne speeltoestellen. Allemaal vriendelijke mensen. Fijn voor ... meer lezen

Beoordeeld op 31 mei 2019
Marten R
Leiden, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 31 beoordelingen

Beoordeeld op 23 augustus 2017

Mooi wandelgebied in een afwisselend bosrijk en open landschap. Speelweiden voor de kinderen compleet met kinderboerderij.
Het theehuis biedt even een rustpunt!!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na een wandeling in het Panbos, ik woon er vlakbij, is het heerlijk om een bakkie koffie te drinken in het bijgelegen restaurantje. De koffie was ook goed, maar de bediening is na het brengen van de koffie niet meer te vinden. Iedereen op het terras zat elkaar aan te kijken, maar niemand........? Ik ben op zoek gegaan en achter in de keuken stond iemand te roken, zo half naar buiten hangend. Normaal is het trouwens een heel goed restaurantje met pannenkoeken e.d maar ze was gewoon aan een peukje toe denk ik.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017

een heerlijk bos, je kan er heerlijk wandelen , zit ook nog een leuk theehuis bij , voor warme chocolade melk of ijs !!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 24 april 2017

geen aanrader erg duur en kwaliteiten laat te wensen over en duurt lang voor je geholpen word voor ons was het eens maar nooit meer

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 18 april 2017

Een mooi en gevarieerd duinpark met prima onderhouden en goed aangegeven wandelpaden. Wie allergisch is voor gillende kinderen vermijdt dit park best op zon-
en feestdagen. Of ontsnapt via de achteruitgang richting duinen en zee, waar het veel rustiger is.

Datum van activiteit: april 2017