“Nr 1”
Beoordeling van Bel Pease

Bel Pease
Geclassificeerd als nr. 15 van 28 Restaurants in Zoutelande
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een welkom gevoel als ik hier binnenkom
stokbroodjes met heerlijke tomatenblokjes, smakelijk gemarineerde olijven en de lekkerste pizza’s omdat ze met liefde worden gemaakt

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker. Zijn er al meerdere malen geweest en is altijd heerlijk. Vriendelijke vediening en lekkere pizza's ☺

14 juni 2018 beoordeeld

Heel lekker pizza en een vriendelijke bediening! Het restaurant is een beetje klein, dus bij slecht weer is reserveren good.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden veel gehoord over dit kleine restaurantje en besloten ook maar is langs te gaan..we waren zeer verbaasd, alle goede dingen en details die we gehoord hadden klopten helemaal!
Het was al een tijd geleden dat ik zn heerlijke gerecht heb gegeten, echt top! Bediening was zeer attent ,vriendelijk en was duidelijk te zien dat ze ook plezier hadden in hun werk! Het heeft een fijn en geruststellende sfeer.. het is echt een aanrader!

3 september 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer hier heerlijk gegeten. In 2016 al eens geweest, maar ook dit jaar weer top pizza's, en heerlijke spaghetti voor de kinderen. Nette prijs, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Bel Pease bekeken, bekeken ook

In Bel Pease geweest? Deel je ervaringen!