“Lekker eten voor een schappelijke prijs”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 14 van 29 Restaurants in Zoutelande
7 mei 2022 beoordeeld

Bediening is vriendelijk en gastvrij. Eten is lekker.
We hebben eerst met zijn vieren gegeten en zijn een paar dagen later met zijn tweeën wezen eten

Datum van bezoek: mei 2022

5 mei 2022 beoordeeld

Wij komen ook al jaren in Zoutelande om heerlijk uit te waaien.
De locatie is top van dit eetcafé zeker het druks bezocht van het hele dorp. Heerlijk mensen kijken die voorbij lopen als je op het terras zit te eten....echter wat holt de kwaliteit van het eten achteruit ( koud en ook echt gewoon in elkaar gegooid zonder aandacht).
De bediening bestaat nu ook gewoon uit alleen maar tieners die het leuk hebben met elkaar maar van persoonlijke aandacht naar de klanten is totaal geen sprake meer.
De eigenaars zie je ook zelden meer zo als gisteren is de eigenaresse er even twee tellen en gaat er dan met haar neus in de lucht weer snel vandoor.
Wat ooit de leukste en meest ontspannen tent van Zoutelande was je waar voor je geld kreeg je eten heet en goed was en je het met een vriendelijk en open gezicht geserveerd kreeg......is het nu een onpersoonlijke omzet knaller geworden voor de uitbaters. Kwaliteit van het eten holt achteruit omdat de mensen toch wel komen en massa is kassa.
Jammer!

Datum van bezoek: mei 2022
30 april 2022 beoordeeld

een fijn terras waar je lekker en goed kan eten - super bediening op een verwarmd terras 's avonds - uitgebreide keuze

Datum van bezoek: april 2022
11 april 2022 beoordeeld

We komen al een jaartje of 24 in Zoutelande ieder jaar voor een weekje (soms 2x per jaar). Iedere keer dan ook een aantal bezoekjes aan dit geweldige eetcafe. Soms alleen voor een drankje na een wandeling en soms ook voor iets te eten. Afgelopen week zijn we weer een week in Zoutelande geweest en nu vrijwel dagelijks 1 of 2x hier iets gegeten en/of gedronken. Veel keuze op het menu dus zeker voor ieder wat wils. De bediening altijd vriendelijk en netjes. Onze vakantie zit er helaas weer op dus weer een jaartje wachten maar volgend jaar komen we zeker ook weer enkele keren hier.

Datum van bezoek: april 2022
24 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Eetcafé Royal kom ik al jaren omdat het een hele fijne gemoedelijke sfeer heeft en het eten is er heerlijk, favoriet is de kipsate en altijd goede vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!