“aanrader!!”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 29 Restaurants in Zoutelande
3 weken geleden beoordeeld

een fijn terras waar je lekker en goed kan eten - super bediening op een verwarmd terras 's avonds - uitgebreide keuze

Datum van bezoek: april 2022

11 april 2022 beoordeeld

We komen al een jaartje of 24 in Zoutelande ieder jaar voor een weekje (soms 2x per jaar). Iedere keer dan ook een aantal bezoekjes aan dit geweldige eetcafe. Soms alleen voor een drankje na een wandeling en soms ook voor iets te eten. Afgelopen week zijn we weer een week in Zoutelande geweest en nu vrijwel dagelijks 1 of 2x hier iets gegeten en/of gedronken. Veel keuze op het menu dus zeker voor ieder wat wils. De bediening altijd vriendelijk en netjes. Onze vakantie zit er helaas weer op dus weer een jaartje wachten maar volgend jaar komen we zeker ook weer enkele keren hier.

Datum van bezoek: april 2022
24 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Eetcafé Royal kom ik al jaren omdat het een hele fijne gemoedelijke sfeer heeft en het eten is er heerlijk, favoriet is de kipsate en altijd goede vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2022
13 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorgerecht brood met smeersels en het vispannetje zijn een aanrader. De rest van het menu is divers en van wat we voorbij zagen komen zag het er lekker uit. Wij zijn 1x hier wezen eten en zouden zo terug gaan.

Leuke sfeer, betaalbaar, vriendelijk personeel en bovenal heel gegeten en een goed Dorine kwaliteit verhouding. In februari is reserveren niet nodig, in het hoogseizoen waarschijnlijk wel.

Corona maatregelen werden prima opgevolgd.

Datum van bezoek: februari 2022
4 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren komen we in Zoutelande, maar echt binnen gegeten bij eetcafé Royal hadden we nog niet. Een ruim opgezet eetcafé, waar de muziek net iets te hard stond. De muziek die gedraaid werd was trouwens wel van hoge kwaliteit. De bediening had het in ieder geval goed naar de zin met elkaar, goede werksfeer zeg maar. Onze gerechten waren goed van smaak. Maar gekookte spareribs …. Ik vind daar wel wat van. De marinade maakte veel goed. Hoeveelheid was prima. De flammkuche was ronduit heerlijk!! Al met al een prima avond gehad, genoeg redenen om hier aankomende zomer nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.