“Prima tent, heerlijke flammkuche, gekookte spareribs…….”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 14 van 29 Restaurants in Zoutelande
4 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren komen we in Zoutelande, maar echt binnen gegeten bij eetcafé Royal hadden we nog niet. Een ruim opgezet eetcafé, waar de muziek net iets te hard stond. De muziek die gedraaid werd was trouwens wel van hoge kwaliteit. De bediening had het in ieder geval goed naar de zin met elkaar, goede werksfeer zeg maar. Onze gerechten waren goed van smaak. Maar gekookte spareribs …. Ik vind daar wel wat van. De marinade maakte veel goed. Hoeveelheid was prima. De flammkuche was ronduit heerlijk!! Al met al een prima avond gehad, genoeg redenen om hier aankomende zomer nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: november 2021

2 november 2021 beoordeeld

De sfeer van het restaurant was minimaal. Vanaf de buitenkant zag het er gezellig uit. In de overdekte ruimte was het erg warm. Ondanks de drukte was het er stil. Muziek had de ruimte meer sfeer kunnen geven. De prijs kwaliteit van het eten was niet in verhouding. De gerechten waren erg zout.

Het restaurant is geschikt voor een standaard maaltijd. Het is geen plek waar je een hele avond kan tafelen.

Datum van bezoek: oktober 2021
8 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is gezellig met goede heaters voor regenachtige dagen. De latte macciatto en cappuccino had weinig koffie smaak en de prijs was in verhouding prijzig.

Datum van bezoek: oktober 2021
20 september 2021 beoordeeld

Waar je in het centrum ook gaat zitten, het is bijna overal hetzelfde.
Vis, of vlees, puntzak frites en wat sla.
Echte gespecialiseerde restaurants, zijn er op de Langstraat niet te vinden.

Datum van bezoek: september 2021
6 september 2021 beoordeeld

Wij hebben hier 2 keer gegeten in onze vakantie. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs en fijne bediening. Je kunt hier binnen zitten of buiten onder een overkapping.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!