“Slappe koffie”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 14 van 29 Restaurants in Zoutelande
8 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is gezellig met goede heaters voor regenachtige dagen. De latte macciatto en cappuccino had weinig koffie smaak en de prijs was in verhouding prijzig.

Datum van bezoek: oktober 2021

20 september 2021 beoordeeld

Waar je in het centrum ook gaat zitten, het is bijna overal hetzelfde.
Vis, of vlees, puntzak frites en wat sla.
Echte gespecialiseerde restaurants, zijn er op de Langstraat niet te vinden.

Datum van bezoek: september 2021
6 september 2021 beoordeeld

Wij hebben hier 2 keer gegeten in onze vakantie. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs en fijne bediening. Je kunt hier binnen zitten of buiten onder een overkapping.

Datum van bezoek: juli 2021
5 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de drukte van het terras en binnen, denk je, “hier moet ik zijn voor een lekkere hap”. De sfeer is goed. Veel jonge mensen die bedienen. Het eten is zeker niet jong, maar oud-dated. Voor zo’n locatie verwacht je wel wat meer, dan ouderwetse frieten, een papgare vis bij de fish en chips. Er zat geen enkele bite in. De salade die erbij zat was sla, sla, sla, een schijfje tomaat en een schijfje komkommer. Al met al een slappe hap.l

Datum van bezoek: september 2021
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond wilde wij onze vakantie leuk afsluiten in het gezellige Zoutelande.
Het eten was zoals je van een eetcafé mag verwachten, prima maar niet hoogstaand.
Wel jammer dat ze geen IPA op de kaart hebben staan. Tegenwoordig wel echt een must voor een beetje eetcafé.
Maar wat ons deze avond toch heeft geïrriteerde was de bediening. Ze kijken alleen op hun apparaatjes of spreken in hun oortjes met de keuken, maar nul contact met ons als klant.
Eerst een kwartier moeten wachten… totdat ik mijn hand in de lucht moest houden en iemand ons ongeïnteresseerd ons drinken kwam opnemen. Zo ging dit bij elke bestelling… uiteindelijk ons eten op tafel maar niemand die even checkt hoe we dit eten zouden moeten gaan verwerken… met onze handen… dus ook maar weer om bestek gevraagd.
Nog wel de eigenaar gesproken, uiterst vriendelijk. Maar het personeel is zo lijkt het zonder instructie zo van straat geplukt. Bestellen van eten ging nadat ik mijn hand omhoog had gestoken, ik wilde nog wat drinken bestellen maar ze was al weer weggelopen. Ok er is veel schaarste… maar wanneer wij ons geld bij jullie komen uitgeven mogen we verwachten dat er toch een minimale service is en deze hebben we vanavond totaal gemist.
Ik heb nog wel aangegeven dat we normaal een fooi geven maar vanavond niet. Het antwoord, ik ga het met mijn collega’s bespreken… maar het ging juist over haar. Dus teleurstellende ervaring helaas. Toch 2 sterren aangezien het eten was zoals je mag verwachten.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!