“Fijn restaurant met goede service”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 29 Restaurants in Zoutelande
3 weken geleden beoordeeld

Wij hebben hier 2 keer gegeten in onze vakantie. Gewoon lekker eten tegen een goede prijs en fijne bediening. Je kunt hier binnen zitten of buiten onder een overkapping.

Datum van bezoek: juli 2021

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door de drukte van het terras en binnen, denk je, “hier moet ik zijn voor een lekkere hap”. De sfeer is goed. Veel jonge mensen die bedienen. Het eten is zeker niet jong, maar oud-dated. Voor zo’n locatie verwacht je wel wat meer, dan ouderwetse frieten, een papgare vis bij de fish en chips. Er zat geen enkele bite in. De salade die erbij zat was sla, sla, sla, een schijfje tomaat en een schijfje komkommer. Al met al een slappe hap.l

Datum van bezoek: september 2021
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond wilde wij onze vakantie leuk afsluiten in het gezellige Zoutelande.
Het eten was zoals je van een eetcafé mag verwachten, prima maar niet hoogstaand.
Wel jammer dat ze geen IPA op de kaart hebben staan. Tegenwoordig wel echt een must voor een beetje eetcafé.
Maar wat ons deze avond toch heeft geïrriteerde was de bediening. Ze kijken alleen op hun apparaatjes of spreken in hun oortjes met de keuken, maar nul contact met ons als klant.
Eerst een kwartier moeten wachten… totdat ik mijn hand in de lucht moest houden en iemand ons ongeïnteresseerd ons drinken kwam opnemen. Zo ging dit bij elke bestelling… uiteindelijk ons eten op tafel maar niemand die even checkt hoe we dit eten zouden moeten gaan verwerken… met onze handen… dus ook maar weer om bestek gevraagd.
Nog wel de eigenaar gesproken, uiterst vriendelijk. Maar het personeel is zo lijkt het zonder instructie zo van straat geplukt. Bestellen van eten ging nadat ik mijn hand omhoog had gestoken, ik wilde nog wat drinken bestellen maar ze was al weer weggelopen. Ok er is veel schaarste… maar wanneer wij ons geld bij jullie komen uitgeven mogen we verwachten dat er toch een minimale service is en deze hebben we vanavond totaal gemist.
Ik heb nog wel aangegeven dat we normaal een fooi geven maar vanavond niet. Het antwoord, ik ga het met mijn collega’s bespreken… maar het ging juist over haar. Dus teleurstellende ervaring helaas. Toch 2 sterren aangezien het eten was zoals je mag verwachten.

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezoeken al vele jaren de Zeeuwse kust en dan is Zoutelande een must. Een heerlijk actief dorp met een strand waar grote schepen dicht onder de kust voorbij varen.
In het dorp vindt u Eetcafe Royal met zo mogelijk het grootste terras van het dorp. Op het terras zit u heerlijk in de zon en kunt u genieten van een uitgebreide kaart.
Dit bezoek gekozen voor gekookte Zeeuwse mosselen - lunchformaat - en flammkuchen met geitenkaas. Super gerechten geserveerd door super vriendelijk personeel. Een dikke tien weer hier

2 augustus 2021 beoordeeld

Jammer, ik kom er al
15 jaar en zeker 15 tot 20 keer per jaar maar blijkbaar heeft Corona er toch roet in het eten gegooid.

Gisteren waren de ossehaaspuntjes al niet om te eten en vandaag waren de schnitzels ook al niet gaar. Blijkbaar waren deze al van een aantal dagen eerder en opgewarmd. De champignonroomsaus was opgeleukt met precies 1 champignon en de saus was niet om over naar huis te schrijven.

Blijkbaar is het vergroten van het terras en dus het aantal klanten niet haalbaar voor het restaurant waardoor de kwaliteit ver ondermaats is nu.

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.