“Nog altijd even goed”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 29 Restaurants in Zoutelande
16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezoeken al vele jaren de Zeeuwse kust en dan is Zoutelande een must. Een heerlijk actief dorp met een strand waar grote schepen dicht onder de kust voorbij varen.
In het dorp vindt u Eetcafe Royal met zo mogelijk het grootste terras van het dorp. Op het terras zit u heerlijk in de zon en kunt u genieten van een uitgebreide kaart.
Dit bezoek gekozen voor gekookte Zeeuwse mosselen - lunchformaat - en flammkuchen met geitenkaas. Super gerechten geserveerd door super vriendelijk personeel. Een dikke tien weer hier

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld

Jammer, ik kom er al
15 jaar en zeker 15 tot 20 keer per jaar maar blijkbaar heeft Corona er toch roet in het eten gegooid.

Gisteren waren de ossehaaspuntjes al niet om te eten en vandaag waren de schnitzels ook al niet gaar. Blijkbaar waren deze al van een aantal dagen eerder en opgewarmd. De champignonroomsaus was opgeleukt met precies 1 champignon en de saus was niet om over naar huis te schrijven.

Blijkbaar is het vergroten van het terras en dus het aantal klanten niet haalbaar voor het restaurant waardoor de kwaliteit ver ondermaats is nu.

Datum van bezoek: augustus 2021
24 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot terras, erg vlotte bediening, personeel loopt hard en is scherp. Ondanks drukte erg snelle bediening, ook het eten. Lekker eten, grote porties. Aanrader dus.

Datum van bezoek: juli 2021
4 juni 2021 beoordeeld

Super vriendelijk personeel die alles op alles zetten om een oplossing te vinden tijdens de onweersbui om iedereen toch droog te laten eten. We mochten ook nog een paraplu lenen omdat het zo plensde! Goed gegeten en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2021
26 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een jaar afwezigheid in verband met Corona eind mei Zoutelande weer bezocht. In deze heerlijke badplaats vindt u het grote terras van Eetcafe Royal. Een lekkere kaart waarvan wij dit keer Fish & Chips en het Vispannetje kozen. Beide voortreffelijke-, eerlijke gerechten. Super als altijd. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten wat wil u nog meer? Een dikke tien hier.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.