“Geweldig personeel personeel”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 29 Restaurants in Zoutelande
4 juni 2021 beoordeeld

Super vriendelijk personeel die alles op alles zetten om een oplossing te vinden tijdens de onweersbui om iedereen toch droog te laten eten. We mochten ook nog een paraplu lenen omdat het zo plensde! Goed gegeten en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2021

26 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een jaar afwezigheid in verband met Corona eind mei Zoutelande weer bezocht. In deze heerlijke badplaats vindt u het grote terras van Eetcafe Royal. Een lekkere kaart waarvan wij dit keer Fish & Chips en het Vispannetje kozen. Beide voortreffelijke-, eerlijke gerechten. Super als altijd. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten wat wil u nog meer? Een dikke tien hier.

Datum van bezoek: mei 2021
6 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent met ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel! Eten was prima en genoeg te kiezen. Vooral de borrelplank is een aanrader.

Datum van bezoek: april 2021
20 december 2020 beoordeeld

we waren op vakantie in Zoutelande en we hebben hier lekker gegeten het is er gezellig goede kaart het is er niet erg groot maar gezellig een aanrader

Datum van bezoek: september 2020
29 september 2020 beoordeeld

Wij hebben hier prima gegeten. Het is een allemansvriend. Een enorme kaart met opties te over. Geen bijzonder restaurant. Gewoon prima.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.