“goed”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 28 Restaurants in Zoutelande
20 december 2020 beoordeeld

we waren op vakantie in Zoutelande en we hebben hier lekker gegeten het is er gezellig goede kaart het is er niet erg groot maar gezellig een aanrader

29 september 2020 beoordeeld

Wij hebben hier prima gegeten. Het is een allemansvriend. Een enorme kaart met opties te over. Geen bijzonder restaurant. Gewoon prima.

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Eetcafé Royal zit je middenin het dorp Zoutelande op een fraai terras, gezellig druk en veel te zien. De bediening is snel en vriendelijk, maar echt goedkoop is het niet.

12 september 2020 beoordeeld

voor ons geen avondje uit eten, bestelden nog 2 nagerechten en een koffie en een wijn, koffie en wijn kwamen niet door,

3 september 2020 beoordeeld

Een weekje naar Zoutelande geweest. Op verschillende plekken gegeten. Maar bij café Royal het beste eten, het vriendelijkste personeel en de kortste wachttijd.
Samen gevat, het beste van Zoutelande.

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.