“Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 14 van 27 Restaurants in Zoutelande
3 september 2020 beoordeeld

Een weekje naar Zoutelande geweest. Op verschillende plekken gegeten. Maar bij café Royal het beste eten, het vriendelijkste personeel en de kortste wachttijd.
Samen gevat, het beste van Zoutelande.

Datum van bezoek: september 2020

30 augustus 2020 beoordeeld

Op deze zondag wilden wij met 6 personen en een kleintje lunchen. Wij konden binnen plaatsnemen. Terras ging helaas niet. Erg jong personeel, dat je moet vragen om in actie te komen. Jongeman achter de bar was druk met z'n telefoon en slap ouwehoeren met een paar mensen, terwijl wij toch echt in zijn blikveld zaten. Eigen initiatief is geen vanzelfsprekendheid. Onze tafels waren aanelkaar geschoven maar niet schoongemaakt. Iemand was er aan begonnen maar had het niet afgemaakt. Doek lag met de voedselresten nog op de tafel. Op verzoek werd een doek over de tafel gewapperd maar helaas het grootste gedeelte overgeslagen. Er wordt overduidelijk een ervaren leidinggevende gemist die het geheel aanstuurt. Het eten was snel gebracht en van redelijke kwaliteit.

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt het is een geweldig terras maar na verschillende keren melden leren ze het nooit. Ga er een drankje drinken maar niet eten! Sla is oud, ‘biefstuk’ is aan elkaar geplakt met enzymen en is geen echte ‘tournedos’. Friet is zó zout dat je er misselijk van wordt. Wordt geen gewoon zout gebruikt. Het personeel en de eigenaren zijn lieverds maar het wordt tijd dat ze gaan luisteren. Restaurant floreert bij mensen die 1x komen. Maar Tournedos serveren wat geen Tournedos is maar aan elkaar geplakt vlees: echt sorry dat kan écht niet.
Je hebt een prachtige plek en het zijn moeilijke tijden maar hier ga je geen extra marge mee maken. Schandalig eten

28 augustus 2020 beoordeeld

lekker genieten op zonnig (overdekt) terras - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - ruime keuze van drank en of snacks voor tussendoortje - ruime keuze voor avond eten op de kaart

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in zoutelande,is altijd vaste prik een hapje eten bij royal.zeer vriendelijk personeel,lekker eten en drinken.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!