“Eten”
Beoordeling van Eetcafe Royal

Eetcafe Royal
Geclassificeerd als nr. 13 van 29 Restaurants in Zoutelande
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in zoutelande,is altijd vaste prik een hapje eten bij royal.zeer vriendelijk personeel,lekker eten en drinken.

Datum van bezoek: juli 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een prachtig terras. Goeie bediening maar het eten is slecht. Alles leek wel uit een pakje te komen. De schnitzel, de frites, de pizza: alles was zompig, slap. Jammer.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juni 2020 beoordeeld

Heel goed restaurant, mooi gelegen aan de loopstraat, als het binnen vol is en mooi weer is het fijn om op het teras te eten komt er een regenbui zoals bij ons word er een afdak dichtgeschoven werkelok perfect.

21 juni 2020 beoordeeld

Had een tournedos besteld met pepersaus. Het vlees was te rauw voor een medium. Sla was oud, zaten harde stukken stronken in. Pepersaus zat in een klein bakje. Veel te weinig. Aardappelkroketjes waren oké. Mayonaise zat in een klein bakje met zeer weinig inhoud. Er loopt 1 meisje in de bediening, donker lang haar, klein, erg onbeschoft naar klanten. Ander personeel was vriendelijk.
Eten is geen aanrader, echt niet goed voor dit geld. Maar ook al was het goedkoop dan is het nog niet goed.

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker gegeten en gedronken. Heel vriendelijk personeel. Het heeft een leuk terras. Wij gaan hier beslist nog eens terug.

Reizigers die Eetcafe Royal bekeken, bekeken ook

In Eetcafe Royal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.