“Goede bediening en een lekker pizza”

Ristorante Pizzeria il Punto
Geclassificeerd als nr. 3 van 28 Restaurants in Zoutelande
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
7 september 2018 beoordeeld

Als je geen zin hebt om tijdens de vakantie zelf iets te maken, dan is een bezoekje aan deze pizzeria een zeer goede vervanging!
We komen hier nu al een paar jaar tijdens de vakantie en de bediening blijft top, zeer scherp en attent. Met name met de kinderen kan er een potje worden gebroken en voelt het elk jaar weer of we er gisteren nog waren. Let wel op met kinderen, zoals eerder vermeld staan de tafels dichtbij elkaar en ondanks er een kinderhoekje is, blijf goed opletten dat ze de keuken niet in rennen :).
De prijs kwaliteit ratio is goed en altijd constant.
Nog één tip, reserveren kan hier nooit kwaad!

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met een gastvrij onthaal. Beetje warm. De gerechten zijn goed en meer dan voldoende qua grootte. Zelfs ik heb mijn bordje niet helemaal leeg gegeten.
Voor herhaling vatbaar.

3 september 2018 beoordeeld

Vanavond gegeten bij il punto, hele goede bediening, heerlijk vers eten, puntje van aandacht is,tafeltjes staan erg dicht op elkaar, als je naast luidruchtige mensen zit die hard praten dan is dit niet fijn. En de zaak verdient wel een eigentijdse opknap beurt. Verder alles prima

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in onze vakantie 2 keer pizza afgehaald om dat heerlijk op het strand op te eten.

Beide keren hebben we op het terras onder het genot van een drankje gewacht tot de bestelling klaar was.

De bediening is erg vriendelijk

We hebben voor 17 mensen pizza’s gehaald en een salade alles zag er evengoed uit en smaakte fantastische

Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten of iets af te halen.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier uit eten geweest. Helaas was er buiten geen plek meer. Binnen prima gezeten. De menukaart was gevarieerd. Vriendelijke bediening. Één van de obers kwam wat stuntelig en onzeker over.
De maaltijden en men stond open voor aanpassing door glutenvrij dieet en wat één van onze vrienden zelf had meegenomen. Eten was heerlijk, sfeer was prima. Onze bediening was prima, maar de eigenaar/bedrijfsleider kwam bij anderen af en toe wat bot over.

Reizigers die Ristorante Pizzeria il Punto bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria il Punto geweest? Deel je ervaringen!