“Super ”
Beoordeling van ZILT51

ZILT51
Geclassificeerd als nr. 10 van 29 Restaurants in Zoutelande
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gerechten waren boven verwachting, de bediening was zeer attent en de locatie is top. Het restaurant ligt buiten het drukke centrum maar is juist daarom en ook zeker om de kwaliteit van de gerechten zeer de moeite waard om te bezoeken.

Datum van bezoek: september 2019

3 juni 2019 beoordeeld

Via social deal dit restaurant gevonden en lekker gegeten. Ondanks dat dit restaurant bij een bungalowpark zit echt geen campingmentaliteit. Goed eten. Nette borden.
Helaas een vraag/ opmerking gegeven en daar is verder niet terug op gekomen. Punt van verbetering.

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch en verse smooties en koffie.
12 uurtje, tosti kaas en kibbeling. Lekker gevuld en weer op pad met een fijne herinnering. We komen snel weer eens langs..

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt geweldig gegeten!! Perfecte entrees, carpaccio, maar dan super goed vlees en tonijntartaar. Heerlijk. Vervolgens 2 tournedootjes van de slager uit Meliskerke. Buitengewoon mals. Wij gaan hier vaker eten!!

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld

Superdeluxe 'strandtent', waar iedereen welkom is. Alerte, vlotte, actieve, vriendelijke bediening, leuke kaart met voor elk wat wils! We dineerden subliem, alles smaakte uitstekend. De ligging onderaan de duinen van Zoutelande is natuurlijk ook geweldig, dat vráágt om een strandwandeling, vooraf of nadien ...

Datum van bezoek: april 2019

In ZILT51 geweest? Deel je ervaringen!