“Heerlijk en gezellig”
Beoordeling van Tapasbar 't Schuitje

Tapasbar 't Schuitje
Geclassificeerd als nr. 14 van 45 Restaurants in Zierikzee
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak hier gegeten, met vrienden en familie. Altijd een goede sfeer en lekker eten. Als je jarig bent krijg je muziek, slingers en vuurwerk op je ijs. Het is een drukbezocht restaurant, dus op tijd reserveren is gewenst. Goed toeven hier en genieten van zeer veel keus in tapas gerechten. All you can eat!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was redelijk. Op het uithangbord staat onbeperkt tapas van 16-18.15 uur. Dit blijkt niet zo te zijn. Onbeperkt vanaf 17 uur. Dus alle hapjes apart en dus 78 euro!
Dus kijk uit wat beloofd wordt is niet aan de orde.

18 maart 2018 beoordeeld

Ook op deze doordeweekse dag was de Tapasbar goed bezet. Begrijpelijk, want het is bij 't-Schuitje goed voor elkaar. Het Tapasconcept is hier goed uitgewerkt, de gerechten en de porties zijn goed. Ook de bediening op deze avond was vlot en accuraat. De 'all you can eat' prijs is een gemiddelde marktprijs voor de Tapas. Onze tip is wel om de losse prijzen voor de gerechten niet op de kaart te zetten, want in een flink aantal gevallen is die losse prijs niet in verhouding tot het gerecht. Is nu beetje markelingtool, maar dat kunnen jullie wel missen als instrument.

9 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met de familie. De bediening is super! Gezellig, maar correct. De gerechtjes waren stuk voor stuk smaakvol en er is keus genoeg voor iedereen.
Als je met een grote groep bent, vraag dan om een tafel achterin. We zaten nu nogal krap. Reserveren is noodzakelijk.

3 januari 2018 beoordeeld

De reservering was nodig, want het was volledig bezet !
Op de gebruikelijke manier bij tapas-restaurants hebben we heerlijk gegeten: je kan steeds per persoon twee gerechtjes noteren op het bestelformuliertje.
We kozen voor het 'onbeperkt eten-menu' en kregen, ondanks de vele aanwezigen vlot onze gerechtjes. En deze waren zeer de moeite waard ! De wijnkeuze verliep wat eenvoudiger: we kregen daar niet echt een tip bij van het bedienende personeel. Dus deden we dat naar eigen inzicht. We hebben een prima culinair avondje gehad waarbij de geboden kwaliteit goed in balans was met het gebodene op onze schaaltjes !

Reizigers die Tapasbar 't Schuitje bekeken, bekeken ook

In Tapasbar 't Schuitje geweest? Deel je ervaringen!