“Goed eten en gezellige plek”
Beoordeling van Marktzicht

Marktzicht
Geclassificeerd als nr. 15 van 45 Restaurants in Zierikzee
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk eten en het heeft een gezellige sfeer. Een terras voor de deur en honden zijn welkom binnen. Hele aardige eigenaars die hart voor hun zaak hebben. Goede service, kortom, hier kun je met een gerust hart heerlijk gaan eten. Een aanrader!

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig eetcafé met modelbouw boten aan de muur. Goede sfeer, alert personeel. Enkel wat gedronken met een broodje met smeersels erbij. Was prima!

12 maart 2018 beoordeeld

We kwamen om iets te drinken maar besloten hier ook te eten. Daar hebben we geen spijt van gehad. De gerechten smaakten heerlijk. Bediening was vriendelijk.
Ondanks het tijdstip, ca. 17.30 zat het behoorlijk vol.
Zijn we weer in Zierikzee dan gaan we hier weer zeker eten.

26 november 2017 beoordeeld

Aardig restaurant. Vriendelijke bediening. Doordat het koud buiten was is het raadzaam om boven te zitten en anders in ieder geval niet in de loop. De buitendeur gaat regelmatig open en brengt veel koude wind naar binnen. Het broodje kippendij smaakte goed. Jammer dat het broodje zelf eruit zag als een afbakbroodje uit de supermarkt. De erwtensoep was goed gevuld.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend een hapje gegeten bij dit eetcafé. Saté besteld: smaakte naar niks! Zowel de saus als het vlees erg smakeloos. Vlees ook nog eens droog. Frietjes smaakten raar en waren heel vettig (oud vet?).
Tafelgenoten hadden spareribs en die waren oké.
Nee, zoals de titel al zegt: geen succes, voor mij geen Marktzicht meer!

Reizigers die Marktzicht bekeken, bekeken ook

Zierikzee, Zeeland

In Marktzicht geweest? Deel je ervaringen!