“Heerlijke vis”

Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak heerlijk gegeten hier en de vis is super lekker. Goede en vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten is top en de locatie is, zeker op het terras, geweldig. Een aanrader!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als vanouds weer Oosterscheldekreeft gegeten bij Brasserie Maritime. Deze keer binnen.

Was lekker, maar voorspelbaar. De kreeftewijn dit jaar was geen geweldige keuze.

Bediening was vrij goed.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mix schotel van crab en kreeft besteld aan de Schelde onder de zon met een verfrissend wit wijntje.
Zeer talrijk van keuze en hoeveelheid. Verzorgt opgediend, vriendelijke bediening. Wel duur.

21 mei 2018 beoordeeld

Mooi en lekker restaurant voor wie van verse vis en schaaldieren houd.
Fijne bedieningen heel behulpzaam. Eten is lekker mooie locatie en een mooi terras waar je kan lunchen en dineren.

30 april 2018 beoordeeld

We kwamen hier eten op een maandagmiddag. We kregen een plaatsje toegewezen, aan het raam, met zicht op het haventje. Het kindermenu is tiptop in orde: een 3-gangenmenu met bovendien een verrassing voor ons jarige kleindochter. Wij kozen de kabeljauw: heel lekker en origineel bereid.
Wij waren tevreden over de verhouding prijs, kwaliteit.

Reizigers die Brasserie Maritime bekeken, bekeken ook

In Brasserie Maritime geweest? Deel je ervaringen!