“Een warm welkom, met vriendelijjke service en een heerlijk ontbijt”
Beoordeling van De Wilde Man Van Zierikzee

De Wilde Man Van Zierikzee
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
De Wilde Man Van Zierikzee is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 45 Restaurants in Zierikzee
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren even in Zierikzee om oude herinneringen op te halen. De markt was net afgelopen en we hadden een rondje gelopen. Omdat we nog niet ontbeten hadden, leek de Wilde Man een leuke gelegen heid om te ontbijten. Een erg prettige ontvangst, welkom, met vriendelijjke service en een heerlijk ontbijt. Wat een heerlijk vers brood, zowel het bruin als het wit. Met echt lekkere ham, verse kaas, jam en zoetigheden. Wij kozen ook nog voor een gebakken eitje erbij. Misschien overnachten we er binnenkort ook een keer, wie weet... Heel leuk, in het centrum, de moeite eens te bezoeken.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 2e pinksterdag heerlijke lunch gegeten op het terras van hun Wildemans plank (allemaal kleine gerechten met brood)

2 april 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst ruik ik de riolering. Dat is een probleem in de binnenstad van Zierikzee, ik heb het bij meerdere restaurants geroken en het is voor mij van invloed op mijn beleving. We besluiten toch te blijven. Ik eet graag zonder vlees of vis en waar je meestal moet kiezen tussen gevulde paprika of de geitenkaassalade staat er nu aubergine gevuld met witte bonen op de kaart. Keuze is snel gemaakt. Helaas zijn de bonen veel te hard en nauwelijks gekookt, dus ik laat ze liggen. Het pand is veel belovend. Er hangt een kroegsfeertje, wat ik niet had verwacht. Beetje vintage relaxd. Het personeel was vriendelijk.

5 februari 2018 beoordeeld

We landen hier op een zonnige zondagmiddag. Mooi gelegen aan het Havenplein. Interieur van een monumentaal pand; erg mooi om te zien. Soep die op kaart stond was niet meer voorradig, maar werd vervangen door pompoensoep. Een beetje in-between smaak. Bediening was vriendelijk, maar weinig attent. Qua prijsniveau wat aan de hoge kant.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al voor het pand een bezoekje waard. Enigszins standaard kaart, maar wel goed. Ligt aan het prachtige Havenplein.

Reizigers die De Wilde Man Van Zierikzee bekeken, bekeken ook

In De Wilde Man Van Zierikzee geweest? Deel je ervaringen!