“Top restaurant”
Beoordeling van Bij Kees

Bij Kees
Reserveren met
Bij Kees is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 45 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Bij Kees is een smaakvol en eigentijds restaurant in het gezellige centrum van Zierikzee. In een ongedwongen sfeer zorgen wij, chef-kok Kees Visser en wederhelft Astrid Janssens, ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. Bij Kees kun je terecht voor de lunch of de kleine trek, maar ook voor een avond uitgebreid tafelen. De menukaart bestaat uit negen verschillende gerechten, die qua porties zo’n beetje het midden houden tussen een voor- en hoofdgerecht. Voor een vaste prijs van €9,90 per stuk, want topkwaliteit hoeft niet onbetaalbaar te zijn. Bij Kees vind je wekelijks, of zelfs dagelijks, een andere menukaart. De gerechten zijn afhankelijk van het aanbod van onze lokale leveranciers en de wisselende seizoenen. We werken altijd met authentieke en eerlijke ingrediënten van dichtbij. Bij Kees serveren we graag originele en bijzondere producten. Daarom heb je bij ons de keus uit een groot aantal verrassende wijnen, gewoon per glas te bestellen. Of trakteer jezelf eens op een van de heerlijke speciaalbieren. Bij Kees is bijzonder, maar toch heel gewoon gebleven. We staan voor echte, pure en eerlijke gerechten van topniveau voor iedereen. Vergezeld van een persoonlijke aanpak met net dat beetje extra. Smaakvol aan tafel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en met zorg bereid eten. Elke hap is een smaaksensatie. Ze serveren hier kleine gerechten, geen voor- hoofd- en nagerechten. Het zijn warme en koude gerechten. Super lekker, goede kwaliteit en gemaakt door een topchef die al veel prijzen heeft gehaald. Een aanrader!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijne bediening en goed wijnadvies.
Gerechtjes gaan alle kanten op qua smaak. In positieve zin. Echt een aanrader.
Parkeren net buiten de stad is gratis.

13 mei 2018 beoordeeld

Een zeer verfijnde keuken met een verrassend menu.
Uiterst vriendelijk (en deskundig) personeel en een lekker ruime opstelling en inrichting van de zaak.
Het navertellen van de gerechten is schier onmogelijk, laat u beslist verrassen!
Kortom een aanrader, maar niet goedkoop.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Als afsluiting van onze vakantie genoten van een 5 gangen verassing menu van de chef met daarna als afsluiting nog een heerlijk dessert! Verassende smaakcombinaties in een gezellig, huiselijk ingericht restaurant! Echt een aanrader!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Kees is het goed toeven en de smaken die je voorgeschoteld krijgt zijn verrassend. De borden zijn mooi opgemaakt, het personeel is vriendelijk en de sommelier enthousiast en deskundig.

Aanrader!

Reizigers die Bij Kees bekeken, bekeken ook

In Bij Kees geweest? Deel je ervaringen!