“Overheerlijke lunch”
Beoordeling van De Proeverij Restaurant

De Proeverij Restaurant
Reserveren met
De Proeverij Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Frans, Nederlands
Beschrijving: Zodra u bij 'De Proeverij' binnenstapt, komt u terecht in een bourgondische wereld vol smaak en nostalgie. Het is niet toevallig dat De Proeverij is gevestigd midden in het traditionele en historische stadscentrum van Zierikzee. In dit restaurant wordt u nog verwelkomt door personeel wat hun vak verstaat. Dit geldt ook voor de koks die, zoals men van een Zeeuws restaurant mag verwachten, de beste visgerechten en streekproducten weten te bereiden. Uiteraard zijn er ook voldoende vleesgerechten op de kaart en zelfs aan de vegetariër is gedacht. In december 2012 zijn wij verkozen tot het leukste restaurant van Zeeland!! Wij zijn hier erg trots op en willen alle gasten die op ons gestemd hebben bedanken.
3 oktober 2018 beoordeeld

Een overheerlijke lunch met verse oesters op drie verschillende wijze bereid en superverse mosselen gewokt. #nognooitzulkelekkeremosselen gegeten

17 september 2018 beoordeeld

Geweldige keuken en een top ambiance. Komen hier al jaren en we blijven steeds terugkomen. Mooie kaart en een goede afwisseling met heerlijke maandmenu’s.

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer zeer verrassend en bijzonder smakelijk en stijlvol in kleur en geserveerd, het vegetarische menu van Lida. Buitengewoon gevarieerd en zeker onderscheidend bij vergelijk met andere restaurants met hun vegetarische menu (meestal iets met pasta of risotto).
Ik heb, op advies van Ton (mede eigenaar) zitten smikkelen van de tonijntartaar en de entrecôte met ... mayonaise. Beiden hebben we afgesloten met de Griekse yoghurt met bramenmousse, zeer stijlvol geserveerd. Heerlijk! Complimenten voor de keuken. Super bedankt voor de sfeer van, zoals we die gewend zijn, bij restaurant De Proeverij! Wij zijn zeker vaste gasten.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vieren gezellig gegeten op het verwarmde buitenterras. Mooie ambiance, fijn personeel, mooie kaart en lekker eten. Voor 5 sterren net iets te weinig culinair verfijnd of iets te hoge prijzen. Het is maar net hoe je het bekijkt. Alles bij elkaar genomen is de Proeverij voor ons wel een aanrader.

27 augustus 2018 beoordeeld

Al fietsend neergestreken op dit mooie ruime terras in hartje Zierikzee, met zicht op de binnenhaven. Ligt enkele meter weg van het grote plein, vandaar ook wat rustiger. Terras zat wel gezellig vol maar er werd na correcte wachttijd opgediend. Het oplaadpunt voor elektrische fietsen is zeer handig. Uitgebreide kaart en vriendelijk behulpzaam personeel. Het gerecht was zeer lekker en versgemaakt. Dat proef je gewoon. Een volgend bezoek komt er zeker aan als Zierikzee nog eens op de route ligt.

Reizigers die De Proeverij Restaurant bekeken, bekeken ook

In De Proeverij Restaurant geweest? Deel je ervaringen!