“Veelbelovend, maar niet helemaal waargemaakt”
Beoordeling van De Proeverij Restaurant

De Proeverij Restaurant
Reserveren met
De Proeverij Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Frans, Nederlands
Beschrijving: Zodra u bij 'De Proeverij' binnenstapt, komt u terecht in een bourgondische wereld vol smaak en nostalgie. Het is niet toevallig dat De Proeverij is gevestigd midden in het traditionele en historische stadscentrum van Zierikzee. In dit restaurant wordt u nog verwelkomt door personeel wat hun vak verstaat. Dit geldt ook voor de koks die, zoals men van een Zeeuws restaurant mag verwachten, de beste visgerechten en streekproducten weten te bereiden. Uiteraard zijn er ook voldoende vleesgerechten op de kaart en zelfs aan de vegetariër is gedacht. In december 2012 zijn wij verkozen tot het leukste restaurant van Zeeland!! Wij zijn hier erg trots op en willen alle gasten die op ons gestemd hebben bedanken.
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras buiten was prima. Coquilles als voorgerecht ook. Kalfszwezerik, hmm, als je van krokant houd, okay, maar doordat hij in kleine stukjes gesneden was viel de zachte structuur van de zwezerik weg. Parelhoen was te gaar, waardoor deze erg gewoon was. Saus van appel en Calvados was lekker.

We hebben het gezellig gehad, maar het eten heeft er niet echt aan bijgedragen.... jammer

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, uitstekende kaart, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard. Gebakken schol is aan te bevelen evenals de varkenshaas met Zeeuws spek. Dessert uitmuntend.

20 augustus 2018 beoordeeld

Op een zomerse donderdagavond gaan dineren. Personeel was heel hulpvaardig, vriendelijk, attent en snel. Ik heb de kalfzwezerikjes besteld en de kreeft. Deze waren buitengewoon heerlijk ! Een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tafel aan het raam, helaas maakte het gezelschap enorm veel herrie dat wij elkaar niet meer konden verstaan en waren erg vervelend. Bediening was het ook al gevallen en we kregen een andere, nog betere tafel! Bijzonder vriendelijke en beleefde bediening, gerechten waren allemaal heerlijk!
Hebben een perfecte avond gehad, werd ook keurig rekening gehouden met allergie.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en goede oplossing. We hebben een andere tafel gevraagd ivm geluidoverlast en kregen die ook. Het personeel was erg meedenkend en oplossing gericht. Het eten was uitstekend de bediening subliem. Een dikke tien van ons.

Reizigers die De Proeverij Restaurant bekeken, bekeken ook

In De Proeverij Restaurant geweest? Deel je ervaringen!