“Niet twijfelen, gewoon doen !”
Beoordeling van De Proeverij Restaurant

De Proeverij Restaurant
Reserveren met
De Proeverij Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Frans, Nederlands
Beschrijving: Zodra u bij 'De Proeverij' binnenstapt, komt u terecht in een bourgondische wereld vol smaak en nostalgie. Het is niet toevallig dat De Proeverij is gevestigd midden in het traditionele en historische stadscentrum van Zierikzee. In dit restaurant wordt u nog verwelkomt door personeel wat hun vak verstaat. Dit geldt ook voor de koks die, zoals men van een Zeeuws restaurant mag verwachten, de beste visgerechten en streekproducten weten te bereiden. Uiteraard zijn er ook voldoende vleesgerechten op de kaart en zelfs aan de vegetariër is gedacht. In december 2012 zijn wij verkozen tot het leukste restaurant van Zeeland!! Wij zijn hier erg trots op en willen alle gasten die op ons gestemd hebben bedanken.
20 augustus 2018 beoordeeld

Op een zomerse donderdagavond gaan dineren. Personeel was heel hulpvaardig, vriendelijk, attent en snel. Ik heb de kalfzwezerikjes besteld en de kreeft. Deze waren buitengewoon heerlijk ! Een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2018

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tafel aan het raam, helaas maakte het gezelschap enorm veel herrie dat wij elkaar niet meer konden verstaan en waren erg vervelend. Bediening was het ook al gevallen en we kregen een andere, nog betere tafel! Bijzonder vriendelijke en beleefde bediening, gerechten waren allemaal heerlijk!
Hebben een perfecte avond gehad, werd ook keurig rekening gehouden met allergie.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en goede oplossing. We hebben een andere tafel gevraagd ivm geluidoverlast en kregen die ook. Het personeel was erg meedenkend en oplossing gericht. Het eten was uitstekend de bediening subliem. Een dikke tien van ons.

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange fietstocht de lunch genuttigd. Als lunchtip stonden gewokte mosselen aangegeven voor € 14.00. Keurige prijs en de mosselen waren heerlijk. Bediening was prima, met name de gastvrouw zelf.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hadden we trek in mosselen, maar geen zin in kermis muziek. Zo kwamen we bij de "Proeverij" uit. Daar hadden we geen spijt van. De mosselen waren heerlijk en niet te vergeten de lekkere frietjes en een heerlijke frisse salade. Toetjes crème brule en cheesecake ook niet te versmaden. Daarbij nog een attente aardige, prima bediening. Met andere woorden, prima adres, een echte aanrader.

Reizigers die De Proeverij Restaurant bekeken, bekeken ook

In De Proeverij Restaurant geweest? Deel je ervaringen!