“Gezellig restaurant”
Beoordeling van De Proeverij Restaurant

De Proeverij Restaurant
Reserveren met
De Proeverij Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Frans, Nederlands
Beschrijving: Zodra u bij 'De Proeverij' binnenstapt, komt u terecht in een bourgondische wereld vol smaak en nostalgie. Het is niet toevallig dat De Proeverij is gevestigd midden in het traditionele en historische stadscentrum van Zierikzee. In dit restaurant wordt u nog verwelkomt door personeel wat hun vak verstaat. Dit geldt ook voor de koks die, zoals men van een Zeeuws restaurant mag verwachten, de beste visgerechten en streekproducten weten te bereiden. Uiteraard zijn er ook voldoende vleesgerechten op de kaart en zelfs aan de vegetariër is gedacht. In december 2012 zijn wij verkozen tot het leukste restaurant van Zeeland!! Wij zijn hier erg trots op en willen alle gasten die op ons gestemd hebben bedanken.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier met vrienden en met familie. We kwamen niets tekort, het eten was super lekker en de bediening was ook top. Op het terras kun je ook heerlijk zitten met een prachtig uitzicht op de Oude Haven van Zierikzee. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017

28 mei 2018 beoordeeld

Het was een tijd geleden dat wein de Proeverij waren als zomergast. De oesters waren heerlijk, de vissoep goed gevuld. We namen mosselen (eind mei). Ze waren smaakvol,maar nog erg klein. Het personeel was erg vriendelijk en gaf een goed wijnadvies.

Datum van bezoek: mei 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan lunchen met vrienden en kids.
Heel vriendelijk personeel, goede bediening en lekker eten! Een echte aanrader in Zierikzee!!
We gaan zeker nog eens terug voor mosselen aangezien het nu niet het seizoen was.

Datum van bezoek: mei 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en een mooi terras buiten. Goede kwaliteit, mooie combinaties op het bord, maar ook tussen wijn en spijs. Creuzes zijn een aanrader. Sfeer is ontspannen, professioneel.

Datum van bezoek: februari 2018
11 april 2018 beoordeeld

Een restaurant met traditie. Maar met nieuwe Ideeen. De lunch kaart had genoeg keuze. De Bediening was vriendelijk. Wat we uitgezocht hadden was erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die De Proeverij Restaurant bekeken, bekeken ook

In De Proeverij Restaurant geweest? Deel je ervaringen!