“Super restaurant!”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak hier gegeten en het is er echt super. De bediening is top, het eten is heerlijk en je zit op een prachtplek in Zierikzee. Zowel lunch als high tea als diner, het is zeer aan te raden om hier te eten!

29 april 2018 beoordeeld

Ons bezoek aan het restaurant "De Werf" is enorm goed meegevallen. We bezochten dit restaurant met een grote groep en werden vriendelijk verwelkomd en vlot bediend. Wat me vooral is opgevallen is dat het eten tijdig werd opgediend en dat het bijzonder lekker was, wat niet altijd het geval is als je reserveert voor een grote groep. Maar hier dus wel: zowel het vleesgerecht als de visschotel waren heerlijk klaargemaakt. Er was ook voldoende personeel aanwezig zodat de bediening vlot verliep en iedereen haast gelijktijdig aan de maaltijd kon beginnen.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

bediening is vriendelijk en super netjes, eten en drinken word snel opgediend, heerlijk eten en dat alles voor een goede prijs!

26 april 2018 beoordeeld

Verrassend, bomvol, toch vlotte en vriendelijke bediening. En het eten: om je vingers bij af te likken!

12 april 2018 beoordeeld

We hebben met 6 personen geluncht, ieder koos voor een warm lunchgerecht. Drie dames kozen voor gegrilde sardientjes met zeezout, friet en salade. Friet en salade prima, maar deze visjes zet je een klant echt niet voor. Zeezout niet gezien en niet geproefd, beetje smakeloos helaas. Maar het waren vooral de vele graten, die deze lunch verre van goed maakten. Het leek andere vis, maar bij navraag werd aangegeven dat ze uit Portugal komen. Alle drie hebben we het als heel jammer ervaren, nauwelijks vis geproefd, vooral een bakje vol graten verzameld.
De andere drie hadden overigens goede en smakelijke gerechten, prima.

We hebben de ‘klacht’ over de vis tot twee keer toe aangegeven en er is niks mee gedaan. Niemand kwam er even op terug. Bij het betalen hebben we toch aangegeven dit niet zo klantvriendelijk te vinden. Maar meer dan ‘dat moeten we een volgende keer misschien anders doen’ kwam er niet. Op een of andere manier moet je toch zorgen dat de klant tevreden de deur uit gaat. Helaas. Ik ga zeker niet terug. En vooral omdat klantvriendelijkheid hier tijdens onze lunch niet de boventoon voerde. Jammer!
Ik begreep later dat de eigenaar net gewijzigd is, misschien is dat onderdeel van het probleem. Locatie is gezellig en mooi in deze oude stad, dus de randvoorwaarden zijn er zeker!

Reizigers die Grand Cafe de Werf bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe de Werf geweest? Deel je ervaringen!