“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Brasserie De Kaoie

Brasserie De Kaoie
Geclassificeerd als nr. 1 van 52 Restaurants in Zierikzee
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Carpaccio zeer lekker.... kaaskroketten en garnaalkroketten ook zeer smakelijk.... leuk interieur
Super gegeten, superleuke bediening. Aanradertje!!

14 september 2019 beoordeeld

We hebben superlekker gegeten! De broodplank was heerlijk! Nadien genoten van mosselen en mijn vriend van de suggestie, ribbetjes... zalig terras in de zon met zicht op het water! Genieten ten top met de vriendelijkste ober die we al ooit tegen kwamen!

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten (diner) bij De Kaoie! Mooi uitzicht op de oude haven. Het personeel was heel vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben een top avond gehad. Een aanrader!

10 september 2019 beoordeeld

Top restaurant. De bediening is vriendelijk en kundig, het eten is heerlijk en sauvignon uit de Marlborough is altijd goed.

10 september 2019 beoordeeld

Afgelopen vrijdag bij de Kaoie gegeten met zijn vieren.
We werden heel vriendelijk onthaald en naar tafel gebracht.
De carpaccio is een dikke aanrader net zoals de spare ribs!

Voor een leuke avond zit je hier goed, het eten is hier heerlijk en de bediening is heel professioneel en leuk!

Reizigers die Brasserie De Kaoie bekeken, bekeken ook

In Brasserie De Kaoie geweest? Deel je ervaringen!