“Heerlijke lunch op zonnig terras.”
Beoordeling van Proeflokaal "Op d'n Oek"

Proeflokaal "Op d'n Oek"
Geclassificeerd als nr. 16 van 45 Restaurants in Zierikzee
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende vissoep en Cappuchino.
Vriendelijke mensen en vlotte bediening.
Krantje erbij en gezellig de mensen voorbij zien lopen.

20 augustus 2018 beoordeeld

We eten hier tussen het shoppen door een verrukkelijke verse salade met een broodje erbij. Je kunt buiten en binnen zitten, in de zon of niet. een aanrader als je uit de drukte van de markt wilt zitten.

24 juli 2018 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen. Zeer lekker gegeten, vriendelijke uitbater. Daar wordt ik gelukkig van. Meer dan een aanrader, gewoon doen! ....

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden deze week een heerlijk en gezellig avondje “Op d’n Oek”. Het drie gangen menu was zeer de moeite waard en we hebben er erg van genoten !

Als toegift een leuk gesprek met de kok !

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig tentje met heel lekker eten. De eigenaren zijn heel vriendelijk en hebben goede kennis van zaken. Oftewel een aanrader!!

Reizigers die Proeflokaal "Op d'n Oek" bekeken, bekeken ook

In Proeflokaal "Op d'n Oek" geweest? Deel je ervaringen!