“Aanbevolen!”
Beoordeling van Casa Do Carlos

Casa Do Carlos
Reserveren met
Casa Do Carlos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 45 Restaurants in Zierikzee
30 mei 2018 beoordeeld

Joviale ontvangst, vriendelijke en attente bediening! Zeer goede prijs/kwaliteit. We betaalden 70 euro voor 1 fles wijn, voorgerecht en hoofdgerecht voor 2 personen.
Verse producten met veel smaak. Aanbevolen !

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top tent!
Zeer goede service van Carlos, Magda, Teds en de rest van het team.
Heeeluhk eten, waanzinnig lekker. Vooral de venusschelpen en de octopus zijn een aanrader.
Wij komen zeker terug.

10 mei 2018 beoordeeld

Uitgenodigd door een (ex) collega naar het altijd gezellige Zierikzee getogen. We zouden Oosterscheldekreeft gaan eten... En dat hebben we gedaan! En meer... Krab, scheermessen, polpo en kreeft! Gepassioneerd en met liefde bereid. Vers, intens en heerlijk qua garing en smaak. Samen met de fantastische Portugese wijnen een heerlijke avond gehad. Thx gastheer!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Portugees eten, bij een wervelende eigenaar die soms geweldige tips heeft over het eten of de wijn spijs combinaties. Goede kwaliteit, informele sfeer.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer. Alles goed gekruid en verschillende smaken. Kaart met verschillende soorten gerechten. Kom zeker terug.

Reizigers die Casa Do Carlos bekeken, bekeken ook

Zierikzee, Zeeland

In Casa Do Carlos geweest? Deel je ervaringen!