“Je bent zot als je hier niet gaat eten! ”
Beoordeling van Brasserie de Zeezot

Brasserie de Zeezot
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Westkapelle
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant! Het hele plaatje klopt. De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en de bediening heeft alles op orde ondanks het helemaal vol zat. Echt een aanrader voor een heerlijk avond uit!

8 september 2019 beoordeeld

Na de bruiloft van onze kennissen vertrokken wij naar de afgehuurde Zeezot voor een borrel en aansluitend diner.
Zoals verwacht was de locatie top ingericht, netjes en was de bediening vlot en bereid om een extra stapje te doen. (heel gemoedelijk) Een voorbeeld voor menig horeca personeel. De kinderen hadden 2 grote tafels met banken ter beschikking, voorzien van speelgoed en kleurtjes zodat de ouders even konden genieten. Na het voorzien van de nodige dranken kwamen de eerste heerlijke diverse en verrassende hapjes als basis voor de rest van de avond. Tevens het hoofdgerecht en na gerecht waren goed bereid en verzorgd. De combinatie van oplettend en goed personeel, aangevuld met heerlijke gerechten maakt dit een geweldige locatie en leent zich uitstekend voor dergelijke evenementen. Tot de volgende keer!

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en vlot! Gezellige plaats, nette wc’s! steeds bereid om te helpen!

3 september 2019 beoordeeld

Niet gereserveerd toch een tafel voor diner.
Ondanks drukte vriendelijke ontvangst en aandacht..
Het eten is gelet op het toeristisch karakter van Westkapelle van hoge kwaliteit.
Deze kwaliteit is niet vanzelfsprekend voor Westkapelle e.o.Geen fantasiegerechten maar eerlijke gerechten.Duidelijkheid op je bord!.
Geen lange wachttijd tussen bestellen en uitserveren.
Prijs/prestatieverhouding dik in orde.
Voor herhaling vatbaar?. Zeker!.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Oo advies van de nestor in het gezelschap, 82 jaar, hier met zn 7-en gaan eten. Na een zondagmiddagje op strand reserveerden we vanonder de parasol een tafel. Bij aankomst zat het terras vol toeristen en we keken wat bezorgd naar binnen. Wij vonden de inrichting nogal suf en we verwachtten niet teveel. Maar de menukaart zag er prima uit met leuke gerechten, ook voor onze veggies. Roodbaars, schol, weedburger, mosselen en een groentegerecht werden er besteld en kwamen vlot op tafel. En dat was een hele positieve verrassing. Prachtig opgemaakte borden met geweldig lekkere gerechten, echt goed! Zoiets hadden we zeker niet verwacht toen we binnen wandelden. Desserts waren daarna van dezelde kwaliteit, yoghurt met rood fruit, zoetigheden, ijs en ananas, allemaal prima. Met zn 7-en waren we in totaal €265 kwijt. Dat is voor een toeristisch tentje misschien niet goedkoop, maar de keuken van de Zeezot is dat meer dan waard. Absolute aanrader waar we zeker nog eens terugkomen

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie de Zeezot bekeken, bekeken ook

In Brasserie de Zeezot geweest? Deel je ervaringen!