“Tijdens een fijn paasweekend hier geweest.”
Beoordeling van Brasserie de Zeezot

Brasserie de Zeezot
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Westkapelle
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Wat een fijn restaurant. Super bediening en die maken het je echt naar het zin.
Lekker vis gegeten met een mooi wijntje erbij.

30 mei 2018 beoordeeld

Met mijn moeder van 75 gekozen voor de Zeezot om een hapje te eten.
De keuze viel al snel op zeetong van een pond. Nou die was zeker een pond en erg goed bereid. Opvallend was dat de tong uitstekend heet geserveerd werd (heb een hekel aan koud eten). Daarbij een klein groente garnituur wat voldoende was en een salade en frites. Alles was voor ons voldoende.
De komplimenten voor de smaken erg goed.
Bediening ook vriendelijk en een ruime tafel en goede stoelen.
Kortom een aanrader en kom er zeker een keertje terug.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de hoofdstraat van Westkapelle is deze Brasserie te vinden... met een waanzinnig binnen interieur. Vriendelijke bediening.
Vooraf een goede krachtige espresso gedronken die lang bleef narollen.
De varkens hamburger schotel die ik nam zat fantastisch gegaard Zeeuws buik spek bij.. botermals. Goede smakencombi.
Er werd ook goed rekening gehouden met allergieen. (Wel van te voren zeggen natuurlijk)
Dit is zeker een adres waar wij terug zullen keren met familie, vrienden of gezellig saampjes

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten vandaag met 2 volwassen en 2 kinderen in de zeezot. Het interieur is heel gezellig en netjes. De aperitief vh huis is een lekkere zoete cocktail op basis van gin. Er zijn ruim voldoende kindergerechten. De wijn is prima. Bij het slaatje geitekaas mocht voor mij persoonlijk de geitekaas een beetje lauw zijn. Mijn man at de kabeljauw en dit bordje was super lekker! Er werd ook nog een slaatje & frietjes bij geserveerd. Een natuuraardappeltje of puree had misschien beter geweest (persoonlijke voorkeur). De desserts waren goed en heel mooi gepresenteerd Prijs-kwaliteit super goed!Ook een zeer vriendelijke bediening! Wij zijn heel tevreden!

18 mei 2018 beoordeeld

Werkelijk de beste plaats in Westkapelle en omgeving. De bediening, de sfeer en het eten is er voortreffelijk. We komen zeker nog terug als we in de omgeving op vakantie zijn.

Reizigers die Brasserie de Zeezot bekeken, bekeken ook

In Brasserie de Zeezot geweest? Deel je ervaringen!