“Kipsaté geen succes..”
Beoordeling van Strandpaviljoen Bluv

Strandpaviljoen Bluv
Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Restaurants in Westkapelle
Keukens: Nederlands
Beschrijving: In het historische stadje Westkapelle aan de kust van de provincie Zeeland vind je ons mooie Strandpaviljoen Bluv. Kom bij ons relaxen en genieten van de prachtige omgeving, de ambiance van de Zeeuwse kust en het mooiste strand van Nederland! Geniet van heerlijke én eerlijke gerechten, die met liefde bereid worden door onze chef kok en zijn enthousiaste team. Met mooie producten uit de streek toveren zij een glimlach op je gezicht. Proef de verse vis die rechtstreeks uit de haven komt. De mosselen en kreeften uit de Zeeuwse Scheldes. Of ga voor een mooi stuk vlees of smaakvolle salades. Op ons menu staat voor iedereen wat wils. Kom een hapje eten op ons terras en ervaar lunchen en dineren op het mooiste strand van Nederland. Je bent van harte welkom!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier met vrienden op een heerlijk zonnige zaterdag. We besloten na onze duik in de zee een hapje mee te pakken. De steak en schnitzel zagen er heerlijk uit. De 2 borden kipsaté in eerste instantie ook. Totdat we gingen eten. De witte pezen die ik tegenkwam schoof ik opzij en ook vonden we dat de kip er niet zo gaar uit zag. Maar... kippendijen zullen er wel anders uit zien dan kipfilet - dachten we.

Nou, niet dus. Daar kwam we achter toen ik op een stuk ongebakken kip stuitte. We zijn direct gestopt met eten en de rest van onze spiezen bleken net zo rauw te zijn. Het had echt max 30 seconden op de schroeiplaat gelegen om de buitenkant bruin te krijgen... de rest was op en top rauw.

Toen we het aangaven kregen we netjes een nieuwe portie aangeboden. Maar onze eetlust was wel weg (ik kon alleen nog maar denken aan hoeveel rauwe kip ik uiteindelijk had gegeten...) en zoveel vertrouwen in de kok hadden we ook niet meer.
Het erge is nog dat de serveerster er niet eens gek van stond te kijken - het was eerder een blik van ‘je bent de zoveelste...’

De schnitzel en steak schenen wel goed te zijn geweest, dus wees gewaarschuwd voor de kip!

28 mei 2018 beoordeeld

tijdens een strandwandeling opnieuw beland bij dit mooie strandpaviljoen. Vriendelijke bediening en het eten is goed tegen goede prijs. zeker de moeite waard.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag stranddag met dik 25 oC een zomerse dag...top weekend..met hele gezin 5 pax de zon zien zakken..prima sate..uitstekende salade..en super dikke hamburgers...niet te complex maar goed. Vriendelijk personeel dat zich zelfs verontschuldigd als een groep half dronken nederlandse kerels van 40 zich té luidruchtig gedraagd...kortom goeie tent..enige minpuntje...je kan er niet met een gewone creditcard betalen

14 mei 2018 beoordeeld

Wij eten regelmatig bij Bluv,

Afgelopen zaterdag was het vreselijk slecht ! De salade bevatte 3 olijven & 4 pijnboompitjes geen honing en een flinke dosering vette olie kortom slecht. Voor 11,50
En dat zonder brood!!
Na vriendelijk aangegeven hebben dat de salade niet naar wens was werden we verder niet te woord gestaan, ook werd er geen oplossing/alternatief aangeboden.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met vrienden met kleine kinderen goed en gezellig gegeten. De bediening is attent en de gerechten waren lekker!

Reizigers die Strandpaviljoen Bluv bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Bluv geweest? Deel je ervaringen!