Crab S

grote kamer en lekker eten

4,0 van 5 bollen14 feb 2024 beoordeeld
onze kamer had een tweede verdiep (gratis upgrade) maar wel een beetje out-dated (oud) . we hadden ook een 3gangenmenu gerede en zz gaven ons extreem veel eten. zeer goede kwaliteit. de gangen zijn wel smal en het voelt alsof je rond een boot wandelt ( als je al is op een cruise bent geweest ) dus, goede kamer zeer lekker eten.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: het zwembad is niet heel het seizoen open.
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
    0.8 km van Fletcher Zuiderduin Beachhotel
      1.9 km van Fletcher Zuiderduin Beachhotel
      Meer hotels in Westkapelle bekijken
      Beoordeeld op 11 oktober 2023 via mobiele applicatie

Verrassing bij aankomst, onze comfort kamer werd geüpgraded naar een suite kamer. Salon en balkon erbij. Weliswaar met een ongemakkelijke draaiende trap naar boven. Probleem voor minder mobiele mensen. Ook een kleine lege frigo, koffie en thee faciliteiten en 2 TV’s. Ontbijt buffet, genoeg keuze. Diner was lekker, niks op aan te merken. Vriendelijk personeel. Wel veel buitenlands werkvolk. Probleem tegenwoordig in horeca om aan personeel te geraken. Maar ze deden hun uiterste best. Ons verblijf was zeker geslaagd

Datum van verblijf: oktober 2023
      Beoordeeld op 15 juli 2023

Lekker gegeten. Graag de volgende keer de vis aan 2 kanten goed bakken. Personeel vriendelijk, maar praat te luid over de keuken en prive aangelegenheden.
      Dit is geen 4 sterren hotel. Dat niet. Ook moet er zowel binnen als buiten GRONDIG gerenoveerd worden.

Kamertip: Geen 4 sterren.
      Beoordeeld op 13 juli 2023

Zeer middelmatig hotel zeker niet om terug te keren.
      Voldoende grote kamer, dunne muren en luidruchtige buren. De douche te groot in verhouding met de totale badkamer waar bewegen moeilijk is .Versleten kleine handdoeken.
      Om de safe (op de grond in een kast )te bedienen moet je plat op de buik gaan liggen !!
      Het zwembad was aangenaam, maar voor een handdoek rekent men 4,50 € + 10 € waarborg
      aan….wat een service!
      Het ontbijt was ook nietszeggend in een kale donkere refter.

Beoordeeld op 12 juli 2023 via mobiele applicatie

We boeken een vier sterren hotel aan de Zeeuwse kust met een mooie locatie en volgens de advertentie een perfect restaurant..
      Wat is de realiteit? Het restaurant is vreselijk en de aanbeveling is ergens anders te gaan eten. De kamers worden niet goed schoongemaakt. De suite wordt boven helemaal niet schoongemaakt en de vlekken blijven dus zitten.Receptie zegt " bedden worden alleen maar opgemaakt verder niet".
      Kapotte kopjes blijven dus ook staan.alleen de zakjes vuil worden meegenomen. Gratis parkeren zegt de advertentie maar op dag van vertrek moet de auto voor 12 weg zijn anders moet je eur 30 uitrijkosten betalen.
      Receptie "allemaal beleid van het hoofdkantoor".. Pardon?.. Tennis waarvan je zou denken dat dat er bij hoort kost eur 10 per uur.
      Receptie wilde graag onze mening horen en die hebben we netjes gegeven. Op onze opmerking dat dit soort beoordelingen volop te lezen zijn op bv TripAdvisor zegt de receptie "kijken we nooit naar" zo laat je dus heel veel leermomenten aan je voorbij gaan.
      Wij gaan volgende keer een hotel uitzoeken waar ze blij zijn dat wij komen met bijpassende kwaliteit en service.
      Het jonge personeel is zeker vriendelijk en behulpzaam maar missen hier en daar wat sturing.

Kamertip: Lees de recensies en als je alleen de locatie belangrijk vind dan ben je hier goed.
      Beoordeeld op 22 juni 2023 via mobiele applicatie

Tja...oud hotel, geen airco, warm en gehorig. Ik vond het voor 180 euro (incl ontbijt) per nacht wel te duur voor wat je krijgt.

Locatie is wel goed tov de beachclub, waar de bruiloft was.

Ontbijt vrij standaard, personeel wel vriendelijk.

Tot slot: mijn vrouw was jarig, had het hotel gebeld voor de mogelijkheden, maar kwam helaas weinig uit. Zou leuk zijn als er wat mogelijkheden voor verjaardagen aaangedragen zouden worden.

Datum van verblijf: juni 2023