“Prima!”

Valentino's
Geclassificeerd als nr. 16 van 19 Restaurants in Westkapelle
Keukens: Italiaans
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig en lekker gegeten. Ondanks de drukte en het warme weer werden we prettig bediend door een aardige studente uit Utrecht...kon niet beter :-)

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker pizzas ! Een mooie menu 3 gangen voor een goede prijs! De bediening was matig, kon iets vriendelijker

22 maart 2018 beoordeeld

Het is alweer een poosje geleden, in 2014 of 2015 dat we daar hebben gedineerd. Meerdere keren hebben we het restaurant bezocht maar ondanks een reservering was het restaurant gesloten. Reden??
Verder een prima Italiaansrestaurant, gerechten zijn goed en personeel was vriendelijk.Jammer van dit incident maar moet ook niet zwaarder gewogen worden dan het was. Geef het een nieuwe kans.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans gegeten, zowel voor- als nagerecht goed verzorgd. Prijs/kwaliteit was goed in verhouding. Het enige minpuntje was dat het personeel een beetje klagerig dat ze zo moe waren.

5 september 2017 beoordeeld

Meer dan een jaar geen beoordelingen op Tripadvisor maakte ons nieuwsgierig naar keuken en ambiance. Zeker geen tegenvaller! Wij kozen vis en pizza. Een héérlijke keuze! Een mooi stuk zalm, prachtige rosé op de huid gebakken met een prima kruidenkorstje. Verse, gewokte groenten en aardappelroosjes maakten een smakelijk geheel. De pizza was prima van smaak, op verzoek pittig gemaakt met groene pepertjes, met knoflook op de rand. Lekker crispy bodem deed ons denken aan onze eigen All Time Favorite Italiaanse buurman thuis. Prettige, persoonlijke bediening maakt ons verblijf compleet. Met een prettig (€€) prijsniveau alleszins de moeite van een bezoekje waard!

Reizigers die Valentino's bekeken, bekeken ook

In Valentino's geweest? Deel je ervaringen!