TripAdvisor
Westkapelle
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk! Smaakvol en vriendelijk!”
Beoordeling van La Piazzetta

La Piazzetta
Geclassificeerd als nr. 11 van 22 Restaurants in Westkapelle
14 september 2019 beoordeeld

Na de wisseling van eigenaar hier geweest.
Zowel het afhaalmenu als het menu in het restaurant is uitgebreid en uiterst lekker.

Bediening is top! Aanwinst voor Westkapelle!

13 augustus 2019 beoordeeld

Fijne bediening en lekker gegeten. De pizza "Piazzetta" vond ik een voltreffer wat smaken betrof. De pizza was rijkelijk gevuld met de op de menukaart omschreven ingrediënten.Ook de spaghetti allo scoglio was een smaakvol gerecht.Het diepe bord was zeer goed gevuld.Een aanrader om voor een betaalbare prijs eens lekker en voldoende te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Pizza’s waren koud, korst was taai. Pizza Hawaï had ham uit blik en ananas uit blik , beetje oude ananas.
Omdat we klaagden over de te lauwe pizza’s kregen we nieuwe aangeboden . Die waren inderdaad warm maar kwaliteit nog steeds slecht.

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance, aardige bediening. Flexibel. Spaghetti allo scoglio kan ook met penne of andere pasta (heb een hekel aan die slierten). Pasta heel goed gevuld met lekker verse zeevruchten met een lekkere saus, gewoon zoals een echt goede pasta moet zijn. Ook de pizza van mijn tafelgenote viel bijzonder in de smaak, zelden zo’n lekkere pizza gegeten. Kortom een aanrader. Wij komen terug!

21 juni 2019 beoordeeld

Paar keer afgehaald. Heerlijke pizza's en ook de pasta was verukkelijk. Zeker een aanrader Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die La Piazzetta bekeken, bekeken ook

In La Piazzetta geweest? Deel je ervaringen!