“Lunch, borrel, diner...”
Beoordeling van Rixx Eten & Drinken

Rixx Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Westkapelle
Beschrijving: "RIXX" is een sfeervol restaurant, direct onder de duinen. Voor een goede kop koffie, een heerlijke lunch, lekkere trek, een verrassend diner of ongedwongen borrelen.
4 weken geleden beoordeeld

Of je nou voor een lunch gaat, borreltje met vrienden of een avondje uit: wij komen telkens weer bij RiXX terecht.

Geen ge-push om je tafel zo snel mogelijk nog een keer te kunnen volplannen. Een avondje uit is hier écht een avondje uit. Keuzemogelijkheden zijn ruim en als je liever een andere saus of combinatie wenst wordt er naar je geluisterd en een heerlijk alternatief voorgesteld.

De verse bereiding is uitermate zorgvuldig en smaakvol! Ga zo door Rixx-mensen!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Twee maal heerlijk gegeten, eerste keer de shortrack voor 2 personen. Wat een heerlijk vlees. Valt zo van het bot en wat een smaak! Tweede keer mijn vrouw het zalmpakketje en ik de kalfsspies. Overheerlijk, alles net iets anders. Nagerecht ijs met karamel en (echte) creme catalan. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Op de bonnefooi hier op zondagavond beland met 4 personen.
Een vriendelijke jongedame gaf alle gelegenheid om rustig de kaart te bekijken. Heerlijk gegeten van mooie gerechten. Pure en lekkere ingredienten maakten van de snackplank tot het dessert een feestje. Vlotte en fijne bediening maakten de ervaring af. Bij twijfel waar heen te gaan in Westkapelle voor een goed diner twijfel niet langer, ga naar Rixx!

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Alles vers en med liefde bereid. Goede keuze, voor ieder wat wils. De deelplank is een lekkere (en gezellige)starter. Ook de caramel ijstaart
Was top! Vriendelijke eigenaresse en vlotte bediening. Ook iets aanpassen in je menu was geen probleem ( extra groeten IPV friet bij de maaltijdsalade). Topper!
Porties zijn niet super groot. Hierdoor zullen de grotere eters of 3 gangen moeten bestellen of een extra bijgerecht goed vol
te zitten. Persoonlijk houd ik er van om lekker vol te zitten en kwalitatief goed eten gehad te hebben dan propvol en het eten maar gewoontjes is. Dus voor ons een topper en een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug. Ook voor ons zoontje was het kindermenu prima -> Verse gebakken vis!

27 augustus 2019 beoordeeld

Afgelopen zaterdagavond Westkapelle bezocht en met een groepje van 8 personen een tafel geboekt bij Rixx. Dat er op het laatste moment nog één persoon bijkwam was geen enkel probleem, een bord erbij en alles was geregeld.
Wat hebben we allemaal heerlijk gegeten; of het nu een slagersplank was, de vissersplank, de Rixx-burger of de special "kalfspicanha"; zonder uitzondering allemaal super kwaliteit. En dat karamelijstaartje als dessert….mmmmmm….
Ook alle complimenten voor de bediening; gezellig, correct en niet onbelangrijk; geen lange wachttijden tussen de gangen door.
Kortom; alle reden om snel nog eens terug te komen naar Westkapelle voor een avondje lekker eten en gezelligheid!
Team Rixx: Bedankt!!

Reizigers die Rixx Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

In Rixx Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!