SailForce - sailing & events

Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 47 beoordelingen

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Heerlijke middag op het water. Ook toen de wind nagenoeg wegviel veel waterplezier. Gemoedelijke sfeer met een kundige crew! Aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2020
MarcoZeeland, Eigenaar van SailForce - sailing & events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Hoi Ronny, fijn te horen, dank voor je beoordeling, het water in de Oosterschelde is ook TOP om te zwemmen. Nogmaals dank voor jullie vervolgboeking!

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuke manier om wat meer te weten te komen over Wemeldinge waarbij Marco en Monica super gastvrij zijn en je indien je dat wilt op een leuke manier betrekken bij het zeilen. Alles goed geregeld en prachtige zeilboot van alle gemakken voorzien. Ook in tijden van Corona houden ze zich aan de beperkende maatregelen maar maken ze er desondanks een topavond van waarbij de gemaakte foto's na de zeiltocht worden doorgestuurd. Zeker een aanrader en alle communicatie verliep vlekkeloos.

Datum van activiteit: augustus 2020

Hoi Desiree, wat fijn zo'n beoordeling te lezen. Dank voor de complimenten!

Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Eerste ervaring met zeilen. Alles wordt goed uitgelegd, meehelpen is leuk om te doen, maar niet verplicht. Ook info over historie van Wemeldinge en haven , en over de duikmogelijkheden gehad.

Datum van activiteit: augustus 2020

Dank voor de feedback, 't is altijd leuk om te vertellen over de omgeving, daarom zijn we ook gastheer van het Nationaal Park Oosterschelde

Beoordeeld op 8 augustus 2020

Erg leuke ervaring als je nog nooit gezeild hebt! Mooie zonsondergang gezien! De schipper is heel vriendelijk en legt alles duidelijk uit! Een aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2020

Hoi Elleke, dank voor je beoordeling, was een leuke avond en fijn dat jullie hebben genoten!

Beoordeeld op 22 juli 2020

Op zoek naar een activiteit in Wemeldinge kwam ik toevallig Sailforce tegen en daar zijn we achteraf heel blij mee!
Een lang familie-weekend zijn we gestart op de zaterdagavond met een SUNSET-SAILING met Sailforce, corona-proof nog wel, een klein gezelschap.
Iedereen mocht meedoen met de zeilen hijsen, er heerste een gezellige stemming aan boord en we zagen een prachtige zonsondergang, geweldig!
Consumpties aan boord, een muziekje op en meezingen maar, de stemming zat er goed in.
We hadden een supergezellige avond en waren een ervaring rijker!
Marco, dank je wel!! We gaan reclame voor je maken!

Datum van activiteit: juli 2020
MarcoZeeland, Eigenaar van SailForce - sailing & events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Dat is tof te horen, was inderdaad heel gezellig, en een mooi sunset. Fijn dat we jullie weekend op een mooie manier konden starten. Dank alvast voor de PR!