“heerlijke middag”

Hotel Café Restaurant De Boekanier
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Vrouwenpolder
Keukens: Internationaal
Beschrijving: WELKOM! Hotel Café Restaurant de Boekanier is een bekend adres in de dorpskern van de gezellige familiebadplaats Vrouwenpolder. Op loopafstand van het breede Noordzee- strand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als Basis voor uitstapjes in de omgeving. In een straal van weinige kilometers bevinden zich het pittoreske stadje Veere, de Deltawerken met de Stormvloedkering en de steden Middelburg, Vlissingen en Goes. Ook de bekende badplaats Domburg ligt in de directe omgeving. De keuken van de Boekanier zal u aangenaam verrassen! Onze chef weet op originele wijze de Zeeuwse streekproducten te combineren met een selectie aan eersteklas vlees, vis en (in het najaar) wild. Fijnproevers weten de wisselende seizoensmenu's naar waarde te schatten, zoals de verse mosselen die vanuit Neeltje Jans dagelijks worden aangevoerd. Of kiest u liever zelf uw verse kreeft uit het eigen Homarium?
30 augustus 2020 beoordeeld

Vanmiddag met 2 vriendinnen gegeten bij dit restaurant. We hadden alle drie broodje huisgerookte zalm en het was heel lekker! Leuke, enthousiaste bediening en een leuke locatie! Kortom, een heerlijke middag!

Datum van bezoek: augustus 2020

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligheid ten top. Vriendelijke bediening, goed eten, eenvoudige gerechten, kindvriendelijk. Aanrader

1 augustus 2020 beoordeeld

Afgelopen week zijn wij bij de Boekanier in Vrouwenpolder gaan eten. Recensies waren goed, dus de verwachtingen ook hoog.
Bij binnenkomst werden we niet heel enthousiast ontvangen, degene achter de balie gaf aan nog wakker te moeten worden (het was 19uur...) en op het oog zag de locatie er van binnen er wat rommelig / verouderd uit.
We bestelden Oesters en de huiswijn. De Oesters waren oke, de witte chardonnay smaakte nergens naar (jammer, je kunt voor deze prijs prima wijn inkopen) en de rode huiswijn Cabernet Tannat was prima te drinken. Beetje aan de zuinige kant: 3 stukjes stokbrood...lastig delen met 2 personen).
Hoofdgerecht Tournedos en vis van de dag. Tournedos 26,- en was 'wel aardig'. De vis aan de wat droge kant, 23 euro. Voor deze prijzen mag je meer verwachten. Er zat een bakje frietjes bij en wat salade. De frietsaus moesten we er helaas bij vragen, net als onze buren die mosselen aten (maar die kregen geen mayanaise, want dat hoorde er echt niet bij?). Tegenwoordig zou toch een bakje mayonaise standaard erbij kunnen?
We besloten het er maar bij te laten en de rekening te vragen. Let op: zowel de oesters als de wijn was te duur aangeslagen (stond zo in de computer?, maw, iedereen betaalt te veel?) en de mayonaise was ook voor 75 cent aangeslagen.
Conclusie van de avond: Verkeerde Zuinigheid in dit restaurant. Zeker in een tijd dat je als ondernemer blij moet zijn dat klanten durven te komen, even een stapje extra zodat ze ook het gevoel hebben een avondje uit te zijn. Zorg dat je prijs kwaliteit op orde is voor zowel eten als drank en bezuinig vooral niet op een stukje stokbrood en een bakje mayonaise......
Eindbedrag: 90,- euro incl fooi.

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer binnen enkele dagen gedineerd. Uitstekend restaurant. Mooie kaart. Prima bediening. Goede prijs!

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

de bediening was zeer vriendelijk en aangenaam, maar het eten was zeker niet top. De soepen zijn huisbereid en lekker, maar de kaaskroketten waren nog koud vanbinnen. Ook werd er brood bijgeserveerd, maar dit kostte 5€ extra per 2 snedes, zonder we dit wisten. Er zijn zeker betere restaurants in de buurt!

Reizigers die Hotel Café Restaurant De Boekanier bekeken, bekeken ook

In Hotel Café Restaurant De Boekanier geweest? Deel je ervaringen!