Beoordeeld op 14 september 2018

Zeer rustiek hotel op Walcheren, op goede fiets afstand van Veere, Middelburg, Oostkappelle en Domburg. Heb dit hotel als heel plezierig ervaren, lieve mensen heerlijk ontbijt. Een aanrader voor een goede uitvalshotel om te genieten van het beeldschoon Walcheren. Enige min punt maar te gelijk niet erg zachte bedden.
Dank voor de fijne en gastvrije ontvangst.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 juni 2018

Het gebouw is al iets ouder, maar de kamers zijn zeer netjes. Centrale ligging.
Het ontbijt was zeer goed, iedere dag een andere vorm van ei, roerei, spiegelei, gekookt eitje , gepocheerd ei op toast met zalm. Verschillende soorten brood.
Iedere avond hebben we kunnen genieten van een lekker en zeer gevarieerd 3-gangen keuze menu. Telkens was er keus tussen vis en vlees, zowel bij het voorgerecht als bij de hoofdschotel.

Kamertip: kamers achteraan zijn rustiger. Vooraan de kerkklok en het verkeer
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

als we hier in de buurt zijn ,gaan we hier altijd eten .het eten is verzorgd en lekker. de bediening vriendelijk.mooi rustig terras.
hondjes zijn welkom.
rolstoel toegankelijk.
kindjes zijn ook welkom ,verzorgingskussen op toilet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer leuk personeel! En uitstekend eten! Goeie service gehad van 3 leuke meiden! Gekozen voor een broodplank als voorgerecht en sliptong als hoofdgerecht. Kortom deze plek is echt een aanrader voor als u in de buurt bent en u op zoek bent naar een leuke en bijzondere plek om uit eten te gaan met een leuke en vlotte bediening! Gewoon een keer langs gaan!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 april 2018

Wij hebben genoten!! Keurige ruime kamer, erg schoon, hele goede bedden. Vriendelijk personeel en heel lekker eten, het ontbijt was ook erg goed. Vrouwenpolder is zo'n leuk dorp met een geweldig strand, heerlijk om uit te waaien. Rondje Veerse Meer gefietst, is wel pittig maar wat een prachtige fietsroute.

Datum van verblijf: april 2018