13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Had groupon bon gekregen voor dit hotel en belde op 9 mei om te boeken voor zondag op maandag 5 op 6 juni. De bon was geldig tot 07/07/2016.
Men vertelde mij dat er geen plaats was voor deze data en dat elke dag tot 7 juli volzet was.
Ging daarna even kijken of dit klopte en zag nog 2 luxe kamers voor deze data.
Dag nadien teruggebeld en gevraagd of ik deze niet kon boeken mits supplement uiteraard.
Dit werd geweigerd en er werd mij gezegd dat dit niet ging op lange termijn maar als ik een 3tal dagen voordien even bel en nog iets vrij was ging het wel ook met supplement.
Natuurlijk gaat het over winst.
Met groupon en supplement is een kleinere winstmarge dan zo boeken.
Voor mij gaat het over flexibiliteit.
Wanneer het hotel goed is maar ook service en flexibiliteit kom ik daar vaker.
Spijtig dat dit hotel er dus niet bij hoort.
Kan alleen maar stellen ondanks de goede commentaar qua vooraf regeling grote buis.
Voor mensen die dus willen boeken met groupon naar hier wees er op tijd bij en stel u tevreden met standaard kamer want de extra's gaat blijkbaar niet.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 januari 2016 beoordeeld

Met een groupon waren we hier terecht gekomen. Aangenaam verrast, een klein dorpje, overal gratis parking. Je wandelt binnen en je wordt overdonderd door het interieur, je bent als een kapitein. Alles heeft wel een band met scheepvaart, prachtig! De ontvangst is hartelijk en correct. De kamers zijn aan een update toe, geen thermostatisch kranen, geluid van andere kamers en van de gang kunnen storend zijn, bed en/of matras aan vervanging toe.
Het restaurant maakt alles goed, het eten is van zeer goede kwaliteit, wij hadden een zes gangen menu inbegrepen en hebben genoten van het hele diner, niets op aan te merken, een sterren diner.
Het ontbijt aan tafel geserveerd was ook verrukkelijk, en kannetje koffie, fruitsappen, vers fruit, enz, voor ieder wat wils.
De bediening is vriendelijk, op 10 minuten wandelafstand van het brede strand.
Met andere woorden,voor herhaling vatbaar.
Prijs/kwaliteit de moeite waard!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
24 november 2015 beoordeeld

Het heeft een mooie ligging in een pittoresk dorp op Walcheren zowel overdag als s,avonds in Vrouwenpolder.
Binnen is het café en restaurant geheel ingericht naar de scheepvaart van vroeger zo ook de hotel kamer.
Het ontbijt en diner is goed en zeer verzorgd te noemen.
Erg vriendelijk personeel en in het geheel zeker aan te bevelen!

Kamertip: Niet van toepassing
Verbleef: november 2015, reisde met een partner
21 november 2015 beoordeeld

Mooie nette kamers, uitstekend, ruim, gevarieerd ontbijt . Vriendelijke, correcte bediening. Eigenlijk nauwelijks iets op aan te merken.
We waren er met vier bevriende koppels : iedereen was opgetogen

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
20 juli 2015 beoordeeld

Goed hotel kamers mogen aangepast worden naar deze tijd airco zou niet misstaan, ontbijt was perfect.bedden zijn perfect het hotel ligt in het centrum, fietsen kunnen netjes in de garage gezet worden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden