Beoordeeld op 21 november 2015

Mooie nette kamers, uitstekend, ruim, gevarieerd ontbijt . Vriendelijke, correcte bediening. Eigenlijk nauwelijks iets op aan te merken.
We waren er met vier bevriende koppels : iedereen was opgetogen

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juli 2015

Goed hotel kamers mogen aangepast worden naar deze tijd airco zou niet misstaan, ontbijt was perfect.bedden zijn perfect het hotel ligt in het centrum, fietsen kunnen netjes in de garage gezet worden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 juli 2015

De Boekanier biedt zowel hotel als restaurant. Ik heb inmiddels meerdere malen in het restaurant gegeten en de ontvangst, bediening en het eten zijn elke keer opnieuw goed te noemen. De aankleding van het restaurant is bovendien alleen al de moeite van het bezoeken waard.

Verbleef: februari 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 15 juni 2015

familiehotel-zeer vriendelijk-kleine kamers-nette badkamer maar geen haardroger noch shampoo-opgelet: geen thermostatische kranen dus kan je plotseling kokend heet water over je heen krijgen bij het douchen, ook lavabokraan bij momenten warm water uit de koudwaterkraan (gevaar voor legionella op termijn is niet onmogelijk!), douchegordijn is wat minnetjes, maritieme inrichting van de kamers-zeer steile trap naar hotelkamers

bourgondisch eten-bij momenten wel lang wachten maar was misschien omdat de jongedame er alleen voor stond bij ons verblijf (heeft wel erg haar best gedaan om iedereen te bedienen) ontbijt aan tafel met eerder beperkte keuze maar voor ieder wat wils (brood, koffie, thee, fruitsap, ei, boerenyoghurt, fruit..)

aangename omgeving-fietsmogelijkheden alom-gratis parkeren rondom hotel maar meestal geen probleem-het strand op 1 km, bereikbaar te voet,

Enkele eetgelegenheden in de buurt, naastliggend terras Duvel aan 6€ (!), beter in de Boekanier iets nuttigen, mooi terras

Wifi zogezegd inbegrepen maar tijdens verblijf amper verbinding!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juni 2015

gezellig, vriendelijk,de kamers heel proper en mooi,het ontbijt lekker en zeker voldoende,en het restaurant,snelle bediening en het eten was lekker.we hebben een fijn weekend gehad in de vrouwenpolder, een rustig dorpje met heel veel fiets mogelijkheden. algemeen, de nederlanders kunnen nog iets leren van ons fietsknopen net werk,in belgie is het veel gemakkelijker aangegeven,kom maar eens proberen...

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden