Beoordeeld op 21 september 2020

Rustig en zeer vriendelijke bediening. Zeer goede keuken. Ontbijt eenvoudig maar zeer lekker evenals het eten in het restaurant. Kamers zijn ruim, goede bedden. Goede uitvalbasis voor andere dorpen zoals Terneuzen e.d.

Kamertip: Geen lift in het bijgebouw dus opletten.
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Goed naar ons zin gehad, Kamer eten bediening alles was perfect, prijs kwaliteit verhouding voor ons een 10 , wij gaan hier zeker nog terug komen ,ligt misschien iets afgelegen maar in de omtrek genoeg te doen en te zien.

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Keurige ontvangst, brandschone kamer, goede airco, ietwat hard bed (maar dat is persoonlijk) en ruim voldoende en goed ontbijt. Sfeervolle inrichting in het restaurant en vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is het ongezellige rolgordijn in de slaapkamer.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

tot laat in de nacht veel herrie op straat. geen goede service bij het ontbijt en of we goed geslapen hadden werd niet gevraagd bij het diner zaten we precies onder de airco, wat niet prettig was.

de gang en de trap naar de kamer waren niet schoon. niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Foto’s op de website en op Booking hebben ons gebracht tot dit hotel.
Werkelijkheid was zeer teleurstellend helaas.
Prijs-kwaliteit onvoldoende als je ‘onze’ kamer krijgt. Erg goedkoop en ook nog eens zeer zwaar gedateerd.

Bar en restaurant zien er mooi en veelbelovend uit. Eenmaal de sleutel, ga je via de trap, terug in de tijd, naar de hotelkamer.

Vanwege Covid-19 was het ontbijt wrs erg basic, maar meer dan voldoende. Op dit moment daarom geen buffet, maar een mandje met broodjes en wat standaard beleg.

Kortom: geen aanrader, of vraag dan om de kamer volgens hun websites.

Datum van verblijf: augustus 2020