“Alles wat we ervan verwachtten!”
Beoordeling van Bottles

Bottles
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Sas van Gent
Keukens: Hedendaags
19 februari 2019 beoordeeld

Gereserveerd voor 2. Valentijnmenu. 6 gangen voor 73€ / persoon zonder wijnen. 4 amuses die zeer lekker waren. Gevolgd door 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Een bordje met kaas en een dessert. Bediening was vriendelijk en professioneel. Geweldige wijnkaart!!! Te bestellen met wijnen in het menu of een glas wijn apart. Zelfs topwijnen zijn per glas te bestellen.
We werden 's middags gebeld om ons even te herinneren aan onze reservatie. Ze vroegen erbij of er speciale wensen of verzoeken waren (coeliakie, gluten, dieetwensen,...) Knap!
Op mijn vraag of de wijnklimaat kamer te bezichtigen was nodigde de zaakvoerder me uit om even mee te gaan kijken en gaf wat uitleg betreffende de klimaatkamer en de wijnen. Als wijnliefhebber een super ervaring.Je voelt zijn passie. Top!
Niet enkel het eten telt hier maar ook de ervaring.
Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2019

10 februari 2019 beoordeeld

Op uitnodiging van mijn dochter en schoonzoon zijn we gaan eten in Bottles. Wij zijn van ons voeten geblazen.
Wij hebben een driegangen gekozen en waarlijk het was gewoon fantastisch lekker. Ook de wijnen waren zorgvuldig gekozen en pasten perfect bij de door ons gekozen gangen.
Wij komen hier zeker terug. Het is echt een ster waard

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld

De ontvangst was oké de inrichting is echt tof natuurlijk alles in het teken met flessen de uitleg over het menu was in orde de hapjes waren verzorgd en een streling voor je tong vooral de crème brulee van geitenkaas zelf als je geen geitenkaas eet je dit zeker wel de menu werd met heel veel zorg gepresenteerd we hadden aangepaste wijnen ook daar omtrent werd de nodige uitleg gegeven en stemde ook overeen met de verwachtingen als dessert had ik kazen gekozen i.p.v. van het zoete en ook die waren keurig geselecteerd van smaak en structuur en zeker geen fabriekskazen SUPER

Datum van bezoek: januari 2019
11 januari 2019 beoordeeld

We zijn er met z'n vieren gaan eten na reservatie. Hadden al veel positieve reacties gehoord. Als je voor het 5- gangen menu gaat met bijpassende ( overigens zeer lekkere ) wijnen, wordt het best prijzig! Enige minpuntje ( en dit geldt voor bijna gans Nederland blijkbaar ) geen prijzen bij de drankenkaart.
Zeer vriendelijke en onderlegde bediening !

Datum van bezoek: november 2018
6 januari 2019 beoordeeld

Enkele malen restaurant bezocht. Keurige persoonlijke bediening. Goed eten. Wel behoorlijk aan de prijs.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Bottles bekeken, bekeken ook

Zelzate, Oost-Vlaanderen

In Bottles geweest? Deel je ervaringen!