Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 144
PricelineUS$ 144
Hotels.comUS$ 143
TravelocityUS$ 143
Orbitz.comUS$ 143
eDreamsUS$ 144
Beoordeeld op 31 juli 2020

Wij verbleven hier tijdens onze fietstocht langs de Grensroute. Vriendelijke ontvangst, gerieflijke kamer, koffie- en theemogelijkheden op de kamer. Ontbijtbuffet (en dat in coronatijden - onveilig) in donkere achterkamer. Van zodra Britse gasten onbedaarlijk begonnen te hoesten en spuwen in hun zakdoek hebben we meteen ons ontbijt dan maar meegenomen naar de kamer. Overigens ook geen mondmaskers. Prima bergplaats voor de fietsen in een gesloten winkel er rechtover. Al bij al toch een goed adresje.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juli 2019

We moesten wat wennen aan de manier van 'los onthaal', en de kamers die in verschillende huizen in de straat zijn. Eenmaal in onze kamer gearriveerd wel heel tevreden: proper, recent vernieuwd en comfortabel. Tot zover zeer tevreden, het feit dat er een gastronomisch restaurant bij het hotel hoort liet ons al meteen watertanden voor het ontbijt. Maar. wat een teleurstelling seg!
We kwamen 45min toe voor het einde van het ontbijt, gingen zelf naar achteren en kwam toe in een donkere kamer waar niemand van personeel nog te vinden was en amper eten stond. (drie afbakbroodjes, wat potjes yogurt en een aftanse fruitsapmachine), wauw dat was erg jammer. Tegen dat we iemand van het personeel (de poetsdame?) vonden en vroegen of het ontbijt gedaan was, wenkte zij een jong meisje en vroeg ze of ze al had afgeruimd. Ja dus, er werd weigerachtig een aantal dingen bijgezet en met moeite werd er nog een eitje gebakken. Tussendoor zagen we haar niet meer en we vertrokken in stilte uit de ontbijtruimte. Dezelfde dame moest ons blijkbaar uitchecken en zat te roken toen we met onze zakken naar de receptie gingen,10 minuten later stonden we er nog. Ze was in stilte naar achteren getrokken om te stofzuigen en toen we haar gingen zoeken zelfs geen 'oei sorry niet gezien'. Duidelijk tegen haar zin, heel jammer want dit zorgde dat onze ervaring in mineur eindigde.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super leuk hotel,, zeer proper. Extra leuk dat je zelf koffie of thee kon zetten. Spijtig een 2 persoonkamer er twee één persoonbedden naast elkaar stonden in een kamer voor twee personen. Genoeg ontbijt keuzes voor een tof ontbijtje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

zoals ook anderen was ik verbaasd over het apartement dat ik kreeg in mijn eentje voor 85 euro. uitstekende prijs/kwaliteit. personeel zeer behulpzaam. prima badkamer. onbijt goed. hotel bestaat eigenlijk uit restaurant en twee aparte wat verder gelegen gebouwen. niet erg. behalve als het hard regent. en dat deed het natuurlijk net.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 november 2016

Deze gelegenheid al vaker bezocht voor een gezellig weekend uit met vrienden. Combineer de overnachting met een diner en laat je verrassen door de kennis en humor van vinoloog Jens Hoogstad. Perfecte combinatie van haute cuisine en heerlijke wijnen. Bezoek je de Gentse feesten dan is dit the place to be.

Datum van verblijf: september 2016