PricelineUS$ 144
Hotels.comUS$ 143
eDreams
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super leuk hotel,, zeer proper. Extra leuk dat je zelf koffie of thee kon zetten. Spijtig een 2 persoonkamer er twee één persoonbedden naast elkaar stonden in een kamer voor twee personen. Genoeg ontbijt keuzes voor een tof ontbijtje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

zoals ook anderen was ik verbaasd over het apartement dat ik kreeg in mijn eentje voor 85 euro. uitstekende prijs/kwaliteit. personeel zeer behulpzaam. prima badkamer. onbijt goed. hotel bestaat eigenlijk uit restaurant en twee aparte wat verder gelegen gebouwen. niet erg. behalve als het hard regent. en dat deed het natuurlijk net.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 november 2016

Deze gelegenheid al vaker bezocht voor een gezellig weekend uit met vrienden. Combineer de overnachting met een diner en laat je verrassen door de kennis en humor van vinoloog Jens Hoogstad. Perfecte combinatie van haute cuisine en heerlijke wijnen. Bezoek je de Gentse feesten dan is dit the place to be.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hadden een hond mee (30kg) dus hadden gevraagd voor een kamer op begane grond met evt. ligbad.
Prima, wat gedateerde kamer, tegenover het restaurant...met bad :)
Zwembad, sauna, heerlijk ontbijt, top!
Bottles is prijzig, 115,- voor 2 pers, maar heerlijk gegeten en de ongevraagde kleine hapjes zijn heerlijk en maken het de prijs waard.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

We sliepen in het hoofdgebouw in een heel ruime kamer aan de straatkant. Als het goed weer is heb je duidelijk wel hinder van naburige terrassen. Dat duurde tot 1 uur en de geluidsisolatie van de kamer kon het niet helemaal verwerken. Parkeren is supermakkelijk op het naburige kerkplein of op straat. Sas van Gent is geen swingend geheel dus er is ruimte zat voor de auto. Er is veel leegstand , ook in de straat van het hotel maar het ligt wel op zo'n half uur rijden van Gent en dat is wel swingend.
We moesten 's ochtends zoeken naar de ontbijtruimte. Men had niet gezegd waar die was en je vindt hem niet zo maar zelf. Het ontbijt was verder prima

Datum van verblijf: juli 2016