“Aanrader!”
Beoordeling van Eetcafé de Loze Visser

Eetcafé de Loze Visser
Geclassificeerd als nr. 16 van 51 Restaurants in Renesse
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcafé waar je zowel binnen (café en sèrre) als buiten (terras en deel overkapping met bar) kunt eten en drinken. Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Ruime keus aan drank en gerechten. Leuk dat je sommige hoofdgerechten voor de kids in halve porties kunt krijgen voor €10,-. We hadden de huisgemaakte spareribs en ossehaaspuntjes, onze dochter de kindersaté. Alles heerlijk en ruim voldoende. Borreltje van het huis achteraf. Echt een aanrader als je gezellig en prijs-kwalitatief goed wilt eten! Wij komen nog eens!

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld

Deze week op verschillende plaatsen in Renesse gegeten de Loze Visser steekt er kop en schouders boven uit ondanks dat het druk was was het gezellig super vriendelijke bediening eten was heerlijk bereid complimenten voor de kok en de bediening gaan er zeker vaker eten

Datum van bezoek: september 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten in dit restaurant! Gevarieerde kaart met vlees, vis, pasta’s. Alles heerlijk op smaak en kleine extra’s op de borden wat het het echt af maakt. Vriendelijke bediening, kinderen kunnen heerlijk spelen in de binnenspeelplaats. Restaurant buiten het centrum, (op de hoek bij camping julianahoeve en Eureka) Het is hier altijd druk! Reserveren niet mogelijk, maar even wachten en er is meestal een plekje.

Datum van bezoek: juni 2019
3 mei 2019 beoordeeld

Goede gastheer en vriendelijke bediening. Alle medewerking om het gezelschap van 16 personen met volwassenen, kinderen en een baby aan een tafel te krijgen. Elk besteld gerecht werd goed geserveerd en was goed klaargemaakt. Van het stokbrood met kruidenboter, alle hoofdgerechten en kindermenu's: alles was goed. Compliment en we komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld

Een leuke informele sfeer je kunt hier goed en goedkoop eten, er zijn verschillende lekkere en goeie gerechten, aanraders zijn de salades, maar het overige is ook goed.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Eetcafé de Loze Visser bekeken, bekeken ook

In Eetcafé de Loze Visser geweest? Deel je ervaringen!