“Misschien wel het beste strandpaviljoen in Renesse”

Strandpaviljoen Zuid Zuid West
Geclassificeerd als nr. 11 van 51 Restaurants in Renesse
30 september 2020 beoordeeld

Eerst lekker geaperitiefd buiten. in deze tijden weet het personeel op een rustige wijze de gasten een plek te bezorgen, rekening houdend met het toegelaten aantal.
Een La Trappe dubbel en een Apérol meer moet dat niet zijn. Heerlijke bediening.
Een uur later teruggekomen, om te dineren. Kleien maar frisse oesters met een Spaanse wijn, lekker. De aparte wijnazijndressing hoefde ik er niet bij.
Wilde gamba's om je vingers van af te likken en voor mezelf Noorzeetong . heerlijk. De bijgeleverde sla paste perfect. dessert: Kaastaart met carameltouch , sorbetijs en slagroom, mnjam...Personeel: Frieda heeft het in zich, Horeca en Pleasen. Super meid. Alexander wil ook dat iedereen het goed heeft. Een plek naar ons hart. DANK !!!!

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht met een mooi uitzicht op zee.
Goede bediening. Echt een aanrader. Prijs kwaliteit in orde

21 september 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeer goede service! Veel keus en verse producten. Allergenenlijst beschikbaar én er wordt goed rekening mee gehouden.

8 september 2020 beoordeeld

Gedineerd met ons gezin. Sinds lange tijd het weer eens geprobeerd omdat
het verleden jaar diverse malen flink tegen was gevallen. Oesters vooraf, deze waren goed van smaak maar wel erg klein van formaat. De gekookte mosselen waren goed gekookt echter qua smaak overheerste de kruiden. De kinderen hebben tot onze spijt buiten van het frietloket gegeten. De kinderkaart is erg beperkt qua keuze. Wij verzochten of het mogelijk was om een frikandel of kipnuggets met frietjes te krijgen, dit werd helaas niet toegestaan, net als een bord met alleen frietjes. Eerst hebben we de optie overwogen om dan maar allemaal ergens anders te gaan eten maar uiteindelijk hebben de kinderen dus buiten frietjes gegeten.
Aangezien wij het liefste met onze kinderen samen eten is dit dus voorlopig weer de laatste keer dineren geweest bij ZZW voor ons.

31 augustus 2020 beoordeeld

Het plekje nabij camping de Julianahoeve is heel fijn en het eten is op zich prima. Jammer want daarna gaat het toch echt mis. De prijzen zijn heel stevig, maar vooral de service/klantvriendelijkheid vind ik (over de jaren heen na diverse bezoekjes) echt slecht:
-een rauwe hamburger die we tot twee maal toe moesten terugsturen en ipv een nieuwe retour kregen met happen eruit
- bij het "strandloket" willen ze geen appelmoesbakje meegeven bij de snack, omdat die niet in de kassa staat,
- als een klein kind door de ober worden toegeschreeuwd (en een andere bezoeker de ober daarop aansprak) hoe ik in het in mijn hoofd haal om naar hem toe te lopen om iets te vragen.
Je kan iets op 10 manieren brengen, maar ze excelleren hier om het precies op de meest klantonvriendelijke manier te doen. Jammer, gemiste kans!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Strandpaviljoen Zuid Zuid West bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Zuid Zuid West geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.