TripAdvisor
Renesse
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker avondmaal in het hotel.”
Beoordeling van Brasserie Arc en Bleu

Brasserie Arc en Bleu
Een tafel reserveren
di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 51 Restaurants in Renesse
Beschrijving: De Zeeuws-Mediterrane keuken van verrassende kwaliteit; het is en blijft het leidend motief van Brasserie Arc en Bleu. Daarnaast een informele, gastvrije sfeer van klasse. Iedereen voelt zich thuis én uit tijdens de koffie, lunch, diner of gezellige borrel.
14 september 2019 beoordeeld

De keuken is van een topniveau. Zowel vis als vleesgerechten. Visgerechten zijn dagelijks vers gevangen.

Datum van bezoek: september 2019

31 juli 2019 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in het bijhorende hotel hebben we hier verschillende keren gegeten: lunch, diner, high tea, high wine,... Iedere keer zeer vriendelijk bediend en lekker gegeten.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Omdat het zo hard regende konden we niet meer buiten het hotel, dus daar maar gegeten. Het kader is niet dat, maar het eten was bijzonder lekker. Vriendelijk personeel,

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Mooie kaart en heerlijke desserts. Prima locatie voor evenementen en bridge drives. Tip: wel op tijd etensgangen uitserveren; de drive moet ook tijdig kunnen beginnen.

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Aarzel niet wanneer je in Renesse bent om te gaan eten in de Brasserie van het Hampshire hotel: de kwaliteit is er uitstekend!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Brasserie Arc en Bleu bekeken, bekeken ook

In Brasserie Arc en Bleu geweest? Deel je ervaringen!